شهرداری تهران با شرکت بهمن موتور برای تامین ۸۵ دستگاه خودرو خدمات شهری قرارداد بست

سه شنبه 14 آذر 1402 ساعت 09:01
شهرداری تهران با شرکت بهمن موتور برای تامین ۸۵ دستگاه خودرو خدمات شهری قرارداد بست

 قرارداد ساخت ۸۵ دستگاه از محصولات گروه‌های تجاری با انواع کاربری‌های خدمات شهری بین سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و شرکت بهمن دیزل منعقد شد.

به گزارش پسماند ایران از سازمان پسماند، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران روز دوشنبه در آیین امضای این قرارداد اظهار کرد: شهر باید بصورت مکانیزه نظافت شود و پیمانکاران باید این نکته را رعایت کنند چرا که دوره و زمانی که شهر بصورت غیرمکانیزه نظافت شود، تمام شده است.

رضا محمدی خبر داد که ۱۳۰ میلیون مترمربع معابر شهر و همچنین ۶ هزار تن زباله در تهران که روزانه تولید می‌شود که باید بصورت مکانیزه نظافت و جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به این موضوع که ۲۰۰ دستگاه مکانیزه توسط پیمانکاران سازمان پسماند خریداری شده است، گفت: ۲۰۰دستگاه نیز تا ماه آینده توسط پیمانکاران خریداری خواهد شد و امیدوارم طی پنج ماه آینده تمام ناوگان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نوسازی شود.

محمدی با اشاره به اینکه زباله گردی تبعات زیادی دارد و به دنبال حل این مشکل‌هستیم، افزود: در ابتدا لازم است تفکیک پسماند را در مبدا انجام دهیم اما برای کاهش این معضل، یا مخازن زباله باید درون ساختمان ها باشد و یا از مخازن جدید استفاده کنیم تا مشکل زباله گردی حل شود و از سوی دیگر خیلی از المان‌های شهر نیز نیاز دارد تا بصورت مکانیزه نظافت شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران ادامه داد: همکاری با بهمن موتور موفقیت آمیز بود که منجر به قرارداد ساخت ۸۵ دستگاه از محصولات گروهای تجاری با انواع کاربری‌های خدمات شهری شد.

شهرداری تهران با شرکت بهمن موتور برای تامین ۸۵ دستگاه خودرو خدمات شهری قرارداد بست

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل هم در این نشست اظهار کرد: از همکاری و اعتماد شهرداری تهران تقدیر می کنیم؛ شهر در حال حاضر نیاز به سرویس و خدمات دارد و ما می‌توانیم در این زمینه کمک کنیم.

حسین خضری افزود: در حوزه دستگاه‌های برف روبی و نمک پاشی هم آماده همکاری هستیم.

خضری اضافه کرد: مطابق با قرارداد آماده همکاری با شهرداری تهران هستیم و در زمینه خودروی های حمل زباله نیز تولید را شروع کرده‌ایم.

در این نشست همچنین مقرر شد که یک کارگروه مشترک بین سازمان مدیریت پسماند و شرکت بهمن دیزل با محوریت طراحی و تولید ماشین آلات خدمات شهری ایجاد شود.