ساماندهی سایت دفن پسماند در لالی

یکشنبه 03 دی 1402 ساعت 14:27
ساماندهی سایت دفن پسماند در لالی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لالی از برگزاری جلسه کارگروه مدیریت پسماند و ساماندهی سایت دفن پسماند شهری لالی خبر داد 

پسماند ایران : فرید صالحی پور باورصاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی گفت: کارگروه مدیریت پسماند شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای عضو کارگروه برگزار گردید.

صالحی پور با اشاره به مهمترین موضوعات و چالش‌های حوزه پسماند شهرستان افزود: حل چالش‌ها توسط دستگاه‌های متولی بخصوص شهرداری و بخشداری‌ها باید انجام شود.

او گفت: با توجه به غیراستاندارد بودن جایگاه سایت دفن زباله شهرستان، جلسات تخصصی درخصوص ساماندهی سایت شهرستان تشکیل گردیده است و در جلسات، تسریع در انجام طرح جامع مدیریت پسماند و موضوع کاهش تولید پسماند و ساماندهی تفکیک زباله از مبداء از مهمترین چالش‌های این شهرستان بیان شده است. 

صالحی پور همچنین از دستگاه‌های متولی در مبحث پسماند خواست تا با بهره گیری از تجربیات و اقدامات انجام شده در شهرستان‌های مجاور و همچنین اغنا سازی و آموزش و فرهنگ سازی، اعتماد اجتماعی مردم را در موضوعات پسماند بدست آورده تا امکان حل مشکلات این حوزه سریعتر فراهم آورده شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی از ادارات ذیربط از جمله بخشداری، راه ترابری، شهرداری، آموزش و پرورش خواستار همکاری جهت اجرای هرچه بهتر طرح خوزستان پاک شد.

حیاتی فرماندار لالی نیز گفت: مدیریت پسماند از اولویت‌های اصلی بوده که می‌بایست مجموعه شهرداری با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط به آن توجه ویژه داشته و برای آن برنامه داشته باشند.

عکس تزیینی است