آغاز واکسیناسیون پنج هزار نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری تهران

یکشنبه 17 دی 1402 ساعت 09:38
آغاز واکسیناسیون پنج هزار نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: واکسیناسیون پنج هزار نفر از پاکبانان و کارگران خدمات شهری انجام خواهد شد.

به گزارش پسماند ایران به نقل  از سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، رضا محمدی روز دوشنبه اظهار کرد: طرح واکسیناسیون و پیشگیری از آنفلوآنزا برای پاکبانان با زحمات شرکت شهر سالم شهرداری تهران آغاز شد.

به گفته وی، در مرحله اول ۲۰۰ نفر از پاکبانان مناطق ۱۹ و ۲۰ و تعدادی از پاکبان‌هایی که در منطقه کهریزک، آرادکوه (مجتمع پردازش و دفن زباله) مشغول بودند، واکسینه شدند.

وی افزود: حدود پنج هزار دوز واکسن آنفلوآنزا در مرحله اول توسط شرکت شهر سالم شهرداری تهران آماده شده و در پایان مرحله اول حدود ۵ هزار نفر از پاکبانان شهر تهران واکسن آنفلوانزا دریافت خواهند کرد.

محمدی ادامه داد: در بحث درمانگاه‌های پزشکی توافقی با مدیرعامل شرکت شهر سالم شده است تا پاکبان‌ها به همراه خانواده آنها از خدمات رایگان پزشکی درمانگاه‌های شرکت شهر سالم بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران اضافه کرد: در موضوع بسته خرسندساز نیز طبق صحبت‌هایی که با معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران شده است، پاکبان‌ها از بیشترین آیتم‌های این بسته بهره‌مند خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه بحث افزایش حقوق و مزایای پاکبانان و همچنین موضوع طبقه‌بندی مشاغل به‌صورت جدی دنبال می‌شود، گفت: در قراردادهای جدید افزایش حقوق لحاظ خواهد شد. بطوریکه حقوق و مزایای پاکبانان به شکل قانونی پرداخت خواهد شد به همین منظور با همه پاکبانان قرارداد بسته می‌شود و بحث اضافه‌کاری آنها نیز مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.