ضرورت تجهیز کامل ناوگان ها و حقوق کارگران برای تغییر چهره شهر تهران

سه شنبه 26 دی 1402 ساعت 18:02
ضرورت تجهیز کامل ناوگان ها و حقوق کارگران برای تغییر چهره شهر تهران

مردم باید به‌سرعت شاهد اثرات تغییر قراردادها در سطح شهر باشند

پسماند ایران، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: مردم باید به‌سرعت شاهد اثرات تغییر قراردادها در سطح شهر باشند و ضروری است که با تجهیز کامل ناوگان و اصلاح وضعیت حقوق و مزایای کارگران و پاکبان‌ها و همچنین پایبندی کامل به مفاد پیمان‌های جدید تا پایان سال چهره شهر از لحاظ رفت‌وروب، نگهداشت، جمع‌آوری پسماند تر، تفکیک پسماند خشک و کنترل حیوانات موذی به وضعیت قابل‌قبولی برسد.
 
به گزارش خبرگزاری برنا، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در نشست فوق‌العاده با مدیران ۱۴ شرکت پیمانکار که در قراردادهای جدید وظیفه نگهداشت، تنظیف و مدیریت پسماند در سطح مناطق ۲۲ را بر عهده دارند، بر اهمیت و ضرورت اجرای دقیق پیمان‌ها تأکید کرد.

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به صحبت‌های دکتر زاکانی شهردار تهران و همچنین انتظارات مهندس چمران ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر گفت: دیگر زمان آزمون‌وخطا نیست و فرصت اشتباه یا کم‌کاری نداریم. بنده به‌عنوان ناظر خدمتگزار، نماینده‌های سازمان، شهرداران محترم مناطق با همه توان و کاملاً همدلانه پای‌کار آمده‌ایم و شما پیمانکاران را به‌عنوان جزئی از بدنه خودمان می‌بینیم. به هم کمک می‌کنیم و هرگونه حمایتی که نیاز باشد انجام می‌دهیم تا به بهترین شکل مفاد پیمان‌های جدید انجام و ثمرات و اثرات آن در سطح شهر بروز و ظهور داشته باشد، ما در قبال شهروندان مسئولیم و باید شهری درخور شأن آنها بسازیم.

محمدی ضمن استماع موضوعات و مشکلات پیمانکاران گفت: مردم باید به‌سرعت شاهد اثرات تغییر قراردادها در سطح شهر باشند و ضروری است که با تجهیز کامل ناوگان و اصلاح وضعیت حقوق و مزایای کارگران و پاکبان‌ها و همچنین پایبندی کامل به مفاد پیمان‌های جدید تا پایان سال چهره شهر از لحاظ رفت‌وروب، نگهداشت، جمع‌آوری پسماند تر، تفکیک پسماند خشک و کنترل حیوانات موذی به وضعیت قابل‌قبولی برسد و شاهد رضایت شهروندان باشیم.

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پایان افزود: پایان سال و آغاز بهار مقارن شده با بهار قران و ماه مبارک رمضان و باید با پاکیزه کردن شهر بهترین عیدی را به شهروندان بدهیم اگرچه این جزو وظایف ذاتی ماست؛ اما بایستی امسال استقبال از بهار به مناسب‌ترین شکل تحقق یابد.