مدیریت پسماند شهرستان رزن نیازمند عزم جدی مسئولان

شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 20:30
مدیریت پسماند شهرستان رزن نیازمند عزم جدی مسئولان

فرماندار رزن گفت: مدیریت پسماند شهرستان به عنوان اولویت جدی دولت و دستگاه‌ها، همواره نیازمند عزم جدی مسئولان شهرستانی و استانی مرتبط است.

به گزارش پسماند ایران، جلسه کارگروه مدیریت پسماند رزن با حضور اعضا و مدعوین مرتبط در محل سالن جلسات فرمانداری به ریاست علی اصغر غفاری آثار فرماندار رزن و به دبیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برگزار شد.

در این جلسه گزارش دهیاران و دستگاه‌های مرتبط مطرح شد و مشکلات موجود جهت بررسی بیشتر و یا صدور دستورات مقتضی مد نظر قرار گرفت.

در ادامه با توجه به مشکلات ویژه و خاص محدوده بخش سردرود و بغراطی در زمینه مدیریت پسماند با تدبیر و دستور فرماندار بر رفع مشکل و پیگیری لازم از سوی شهرداری دمق و اداره محیط زیست صادر گردید.

علی اصغر غفاری آثار، فرماندار رزن در این جلسه با تأکید بر اینکه موضوع مدیریت پسماند شهرستان به عنوان اولویت جدی دولت و دستگاه‌ها، همواره نیازمند عزم جدی مسئولان شهرستانی و استانی مرتبط است، گفت: با توجه به ضرورت مدیریت و جمع آوری پسماند سازماندهی، اقدامات و رفع معضلات حداکثر تا دو ماه آینده پیگیری و اجرایی شود.

در انتهای جلسه، با جمع‌بندی مباحث مطروحه و استماع کارشناسی و اجرایی، مصوباتی اعلام که مقرر گردید از دستگاه‌های مربوطه اجرایی طی روزهای آتی به طور جدی برای جمع آوری و انتقال پسماند شهرستان پیگیری شود.

منبع خبر : خبرگزاری مهر