انتخابات شورای اسلامی کار در سازمان مدیریت پسماند برگزار می‌شود

شنبه 01 اردیبهشت 1403 ساعت 19:04

رئیس اداره توسعه مدیریت و منابع سرمایه انسانی پسماند شهرداری کرج گفت: انتخابات شورای اسلامی کار در روز دوم اردیبهشت از میان 11 کاندیدا با هدف بررسی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات قشر کارگری برگزار می شود.

به گزارش پسماند ایران، میلاد عباسی، رئیس اداره توسعه مدیریت و منابع سرمایه انسانی پسماند شهرداری کرج از برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار در روز دوم اردیبهشت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سرمایه انسانی موجود در سازمان شامل قشر کارگری 4 نماینده سهم سازمان مدیریت پسماند از این انتخابات خواهد بود. 

 وی با اشاره به اینکه 11 کاندیدا از پرسنل کارگری سازمان، برای شرکت در این دور انتخابات شرکت کرده و مورد تأیید قرار گرفتند، اضافه کرد: انتخابات فوق با همکاری و مساعدت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی جنوب کلانشهر کرج و با حضور نماینده ای از طرف این اداره برگزار خواهد شد. 

 این مقام مسؤول یادآور شد: در این میان بررسی روند و فعالیت قشر کارگری مورد تأکید این 4 نماینده منتخب خواهد بود، همچنین نماینده این افراد می توانند در جلسات کمیته انظباطی حضور داشته و در راستای تصمیم گیری صحیح برای حق کارگران اظهار نظر نمایند. 

 عباسی تصریح کرد: تشکیل جلسات منتخبین با حضور نماینده سازمان بصورت 5 نفری با هدف بررسی و رفع مشکلات کارگران سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از دیگر اقداماتی است که در شرح وظایف برگزیدگان این انتخابات قرار می گیرد. 

 وی در ادامه به ماده 29 قانون تشکیل شوراهای اسلامی کار که مصوب 30/10/1363 بوده است اشاره کرد و افزود: با توجه به مصوبه ذکر شده شرح وظایف نمایندگان برابر آئین نامه ابلاغی اجرایی خواهد شد. 

 رئیس اداره توسعه مدیریت و منابع سرمایه انسانی پسماند شهرداری کرج اظهار کرد: طبق اساسنامه سازمان با هدف رفع چالش های نیروهای کارگری این انتخابات شکل می گیرد.از طرفی تشکیل شورای اسلامی کار در جهت گسترش امکانات رفاهی کارکنان و بهبود شرایط کار برای پرسنل سازمان می‌باشد. 

عباسی در پایان یادآور شد: تعیین صلاحیت کاندیدا باتشکیل جلسه از طریق اداره کار و امور کار و رفاع اجتماعی به همراه نماینده کارفرما احراز می شود.

منبع خبر : روشنای راه