جمع‌آوري ۱۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از ابتداي امسال در قم

سه شنبه 19 آبان 1394 ساعت 12:39
جمع‌آوري ۱۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از ابتداي امسال در قم
امیدواریم دیگر سازمان‌های مسئول در این امر نیز همکاری لازم را داشته باشند.

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از جمع‌آوری یک هزار و 300 قلاده سگ ولگرد از ابتدای امسال در قم خبر داد و گفت: در حال حاضر سه پیمانکار در این بخش مشغول فعالیت هستند.
به گزارش پسماند ایران به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیرعبدالله میرابراهیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان در خصوص جمع‌آوری سگ‌های ولگرد بیان کرد: با وجود همه مشکلات مبنی بر عدم وجود پیمانکار در خصوص جمع‌آوری و اتلاف سگ‌های ولگرد، از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 300 قلاده سگ ولگرد از سطح شهر جمع‌آوری‌ شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه پیمانکار در خصوص جمع‌آوری سگ‌های ولگرد فعال هستند، بیان کرد: طبق ابلاغ وزارت کشور مرکز نگهداری سگ‌های ولگرد در سایت البرز شهردار قم در مساحت 250 مترمربع احداث‌شده و آماده بهره‌برداری است.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم بیان کرد: امیدواریم دیگر سازمان‌های مسئول در این امر نیز همکاری لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مشاهده سگ‌های ولگرد می‌توانند مراتب را از طریق سامانه 137 شهرداری قم گزارش کنند، گفت: پس از اطلاع‌رسانی شهروندان عملیات جمع‌آوری در زمان کوتاهی انجام خواهد شد. میرابراهیمی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در خصوص جمع‌آوری سگ‌های ولگرد بیان کرد: نگهداری سگ‌ها توسط نگهبانان ساختمان‌های نیمه‌کاره، ایستا نبودن سگ‌های ولگرد و ورود از روستاهای هم‌جوار از جمله مشکلاتی است که ما با آن در این بخش روبه‌رو هستیم.