بازگشایی ۹۰۰ معبر اصلی ارومیه در حال انجام است

پنجشنبه 20 بهمن 1401 ساعت 19:11

 رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: اولویت بازگشایی و برف‌روبی با معابر اصلی و پرتردد است ولی تمام ۹۰۰ معبر اصلی و سپس ۲۳ هزار معبر فرعی برف روبی و نمک‌پاشی می‌شود.

پسماند ایران : هادی بصاری در گفت و گو با ایسنا افزود: با آغاز بارش برف و شدت گرفتن این بارش‌ها ۹۰۰ پاکبان و ۱۰۰ دستگاه خودرو اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل هستند.

وی تصریح کرد: ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری به همراه سایر حوزه‌های خدمات شهری با آغاز بارش‌ها در معابر سطح شهر مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر جهت پیشگیری از لغزندگی و سهولت تردد شهروندان هستند.

بصاری تاکید کرد: تلاش تمام پرسنل و ماشین آلات بدون وقفه است و از شهروندان نیز خواهشمندیم با صبوری ما را در خدمت رسانی یاری کنند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

وی با اشاره به تداوم بارش‌ها، اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم یاریگر شهرداری در زمان بارش‌ها باشند و جهت تسهیل در ترددهای شهری و کاهش ترافیک در هسته مرکزی و تسهیل در پاکسازی معابر از برف توسط ماشین آلات مدیریت شهری از تردد با خودروهای تک سرنشین و غیر ضروری در معابر اجتناب ورزند.

انتهای پیام