جهت استقبال از سال نو؛ ورودی‌های شهر ارومیه پاکسازی می شود7

یکشنبه 07 اسفند 1401 ساعت 15:07

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از ساماندهی و پاکسازی ورودی های شهر ارومیه خبر داد.

پسماند ایران : هادی بصاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: با هدف ساماندهی مبادی ورودی و پاکسازی چهره این مبادی از هر گونه خاک و نخاله و مواد زائد و ارتقاء سطح نظافت، عملیات جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از ورودی‌های شهر در حال انجام است.

به گفته وی نخاله‌های انباشته شده در ورودی‌ها، چهره ناخوشایندی از شهر ارومیه را نشان می‌دهند و تهدیدی برای سلامت افراد بوده که متاسفانه به سبب عدم توجه برخی از افراد در مبادی ورودی شهر انباشته شده است.

بصاری افزود: به همین منظور و طبق دستور و تاکید شهردار کلانشهر ارومیه، پاکسازی ورودی‌‌ها و خروجی‌های شهر، حاشیه معابر و اراضی خالی ‌یکی از برنامه‌های مهم سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در دستور کار قرار گرفته و توسط ستاد خاک و نخاله این سازمان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: نخاله‌های ساختمانی انباشته شده در سطح شهر باعث بروز نازیبایی بصری شده و مشکلاتی چون خطر آبگرفتگی معابر در هنگام بارش ها را به همراه دارد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: اشخاصی که مبادرت به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در این محل ها  کنند علاوه بر جریمه نقدی  خودرو آنها نیز توقیف خواهد شد.

بصاری ادامه داد: شهروندان می‌توانند نخاله‌های ساختمانی خود را به مراکز مجاز و مورد تایید سازمان مدیریت پسماند انتقال دهند.