نیروهای پاکبان و خدمات شهری اراک به عتبات عالیات اعزام شدند

پنجشنبه 26 مرداد 1402 ساعت 10:59
نیروهای پاکبان و خدمات شهری اراک به عتبات عالیات اعزام شدند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از اعزام 100 نیروی خدمات رسان اعم از پاکبان و نیروی اجرایی به پایانه مرزی و عتبات عالیات خبر داد.

پسماند ایران: مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: استان مرکزی به عنوان معین شهر ایلام در ایام اربعین حسینی تعیین شده و در این ایام خدمات لازم را به زائران حسینی ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عمده هماهنگی‌ها و برنامه‌های مراسم اربعین حسینی در حوزه خدمات شهری صورت گرفته است و از امروز پاکبان به منظور زیارت و استقرار در محل‌های تعیین شده راهی عتبات عالیات خواهند شد، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 100 نیروی خدمات رسان اعم از پاکبان و نیروی اجرایی به همراه چهار دستگاه ماشین آتش نشانی، پنج ماشین پرس زباله،  سه خودروی حمل متوفی، دو دستگاه خودروی جدید چند منظوره، شستشوی معابر و... از امروز به شهر ایلام اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک ادامه داد: 40 دستگاه اتوبوس نیز به منظور خدمات رسانی به زائران از شهرهای اراک وساوه به مرز مهران اعزام خواهد شد.

فدوی با بیان اینکه خدمات شهرداری اراک حوزه نظافت و پاکسازی  پایانه مرزی شهر ایلام را شامل می‌شود، گفت: این خدمات تا پس از بازگشت زوار ادامه دارد.