لغو قرارداد دو شرکت پیمانکار از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 11:58
لغو قرارداد دو شرکت پیمانکار از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: نخستین اقدامات جدی در برخورد با پیمانکاران خاطی از سوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به‌عنوان مسئول راهبری یکپارچه نظافت شهر اتخاذ و قرارداد دو شرکت پیمانکار که مسئولیت نظافت و رفت‌وروب دو ناحیه را برعهده داشته و به‌درستی به وظایف خود عمل نکردند لغوشد.

به گزارش پسماند ایران، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران  هفته گذشته طی مکاتبه‌ای با شهرداران مناطق از آنان خواسته بود آن دسته از پیمانکارانی که  تجهیزات مناسب نظافت و یا تعداد کافی کارگر خدمات شهری برای انجام تعهداتشان در شأن شهروندان را در اختیار ندارند و درواقع با عملکرد نامناسب در حوزه نظافت و رفت‌وروب موجبات نارضایتی مردم  را فراهم می‌کنند به‌منظور فسخ قرارداد به این سازمان معرفی کنند.

در همین راستا و با هماهنگی با معاونت امور مناطق و خدمات شهری، امروز نخستین اقدامات جدی در برخورد با پیمانکاران خاطی از سوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به‌عنوان مسئول راهبری یکپارچه نظافت شهر اتخاذ و قرارداد دو شرکت پیمانکار که مسئولیت نظافت و رفت‌وروب دو ناحیه را برعهده داشته و به‌درستی به وظایف خود عمل نکردند لغو و این دو شرکت پیمانکار از فهرست همکاری با شهرداری تهران در حوزه نظافت و رفت‌وروب خارج شدند.

محمدی در این خصوص گفت: نظافت شهر باید طبق قرارداد و پیمانی که با شرکت‌های زیرمجموعه منعقد شده و در شأن مردم خوب و فهیم تهران انجام شود و کوتاهی در انجام وظایف محوله قابل‌قبول نیست. برای مردم و در راستای صیانت از حق مردم کوتاه نمی‌آییم و در این مسیر با هیچ کس تعارف نداریم و با پیمانکار خاطی و متخلف مماشات نخواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پایان گفت: زاکانی شهردار تهران در راستای بهبود کیفیت نظافت شهرخط مشی تعیین کرده و دستوراتی داده‌اند و تا تحقق این امر و جلب رضایت کامل شهروندان این مسیر را با جدیت ادامه خواهیم داد.

منبع خبر : خبرگزاری برنا