روزانه چند تن نخاله ساختمانی در یزد تولید می‌شود؟

پنجشنبه 09 شهریور 1402 ساعت 11:53
روزانه چند تن نخاله ساختمانی در یزد تولید می‌شود؟

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از تولید روزانه ۹۰۰ تن نخاله‌های ساختمانی در شهر یزد خبرداد.

پسماند ایران : محمد رضا برزگر، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: پسماند‌های عمرانی و ساختمانی کم حجم ناشی از تعمیرات و بازسازی، با سرویس تراکتور خاور و نیز ماشین آلات و تجهیز آن‌ها به بازو غلطان از سوی این سازمان، و مشارکت بخش خصوصی مدیریت و و به شکل مکانیزه حمل و جمع آوری می‌شود.

او افزود: این سازمان با هدف ارتقا سطح رعایت نظافت معابر، بهداشت عمومی، بهبود منظر شهری، افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از سد معبر ناشی از تخلیه خاک و نخاله، نسبت به ساماندهی، ذخیره سازی موقت و حمل مکانیزه نخاله با استفاده از باکس‌های ویژه اقدام نموده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: شهروندان در زمان انجام تعمیرات و بازسازی اماکن عمومی و مسکونی، به سازمان مدیریت پسماند شهرداری مراجعه کرده تا پس از برآورد کارشناسی میزان خاک و نخاله تولیدی، سرویس‌های حمل نخاله به آدرس درخواستی ارسال شود.

این مسئول گفت: پنج ماه نخست امسال تعداد ۷۰۰ سرویس خودرو بازوغلطان اعم از درخواست‌های مناطق شهرداری از خاک‌های پراکنده سطح شهر و نیز درخواست‌های ثبت شده شهروندان و تعداد ۸۰۰ سرویس تراکتور خاور برای جمع آوری خاک و نخاله‌های گزارش شده، ارسال شده است.