راه اندازی سامانه جامع مسیریاب، ماشین آلات شهرداری ارومیه

سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 13:22
راه اندازی سامانه جامع مسیریاب، ماشین آلات شهرداری ارومیه

 رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: با هدف مدیریت منابع و مصارف درشهرداری ارومیه سامانه جامع مسیریاب خودرو (AVL)، راه اندازی شد.

به گزارش پسماند ایران، هادی بصاری افزود: سامانه جامع مسیریاب (AVL) بر روی تمامی ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری ارومیه و در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان نصب و راه اندازی شده است.

وی گفت: از مزایای و قابلیت‌های این سیستم می‌توان به امکان گزارش گیری با تنوع بیش از ۲۵ نوع گزارش، رسم مسیر، میانگین سرعت، زمان خاموش، توقف، تعریف رویداد‌ها اعم از ورود و خروج به محدودها، سرعت‌ها، وضعیت فعالیت و ردیاب اشاره کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود: صفحه مانیتورینگ واضح با قابلیت زوم و مشاهده آخرین موقعیت خودروها، مشاهده لایه‌های مسیر‌های طی شده با رنگ‌های متفاوت و امکان تعریف انواع هشدار‌ها و اعلام هشدار‌ها بصورت خودکار از طریق sms، Email و ثبت در سامانه از دیگر مزایای این سیستم هوشمند است.

بصاری تصریح کرد: راه اندازی این سیستم منجر به نظارت و کنترل دقیق و آنی انواع خودرو‌ها گشته که بصورت یک سیستم متمرکز با بانک اطلاعات جامع و امکان ارائه سرویس و خدمات به سایر سامانه‌هایی که به نوعی با عملکرد خودرو و در ارتباط هستند پیاده سازی شده از جمله ویژگی‌های سیستم جدید امنیت در انتقال اطلاعات بر روی بستر APN سازمانی می‌باشد.

منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما