نظافت مسیر راهپیمایی در تهران با ۲۵۰۰ نیروی پاکبان

یکشنبه 22 بهمن 1402 ساعت 17:47
نظافت مسیر راهپیمایی در تهران با ۲۵۰۰ نیروی پاکبان

​مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از نظافت مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط ۲۵۰۰ نیروی پاکبان خبر داد.

به گزارش پسماند ایران، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران پیرامون اقدامات  انجام شده در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد:  پاکسازی مسیر راهپیمایی قبل از شروع مراسم و از صبح دیروز با  ۱۵۰۰ نفر نیروی انسانی اعم از نیروی کارگری جمع آوری پسماند تر  و خشک با بیش از ۱۰۰دستگاه ماشین آلات انجام شد.
وی افزود: از صبح امروز هم ۲۵۰۰ نفر نیروی انسانی با لباس های نارنجی و آبی که به ترتیب جمع آوری زباله تر و زباله خشک و اجرای طرح نوماند را برعهده دارند، فعالیت کرده‌اند. به طوریکه در حین مراسم هم وظیفه پاکسازی معابر توسط آنها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰دستگاه ماشین حمل پسماند در مراسم ۲۲بهمن فعالیت کرده اند، گفت: از این تعداد ۲۰۰دستگاه خودروی وانت جمع آوری نوماند و ۲۰۰دستگاه انواع خودرو مکانیزه بوده است، 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، محمدی با بیان اینکه ۲۰هزار کیسه پارچه‌ای باهدف حذف کیسه پلاستیکی بین شهروندان توزیع شد، ادامه داد: همچنین در مراسم راهپیمایی مراسم ۲۲بهمن، آموزش و اطلاع رسانی در مورد طرح نوماند  با هدف معرفی، آموزش و اطلاع رسانی با حضور آموزش گران ادارات بازیافت مدیریت پسماند در مسیر  اتفاق افتاد. 

منبع خبر : ایلنا