گزارش عملكرد آموزش بازیافت و مدیریت پسماند در مدارس

دوشنبه 04 خرداد 1394 ساعت 14:45
گزارش عملكرد آموزش بازیافت و مدیریت پسماند در مدارس
گزارش عملکرد آموزش بازیافت و مدیریت پسماند در مدارس و پیش دبستانی های سطح شهر در سال تحصیلی93-94


به گزارش پسماند ایران به نقل از واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند سمنان: در سال تحصیلی 93 – 94 آموزش تفکیک از مبداء در مقطع پیش دبستانی از 31 شهریور ماه 93 آغاز و تا 15 بهمن پایان یافت.
مسئول آموزش سازمان گفت : در این دوره 2689 نوآموز پیش دبستانی در 43 مرکز تحت آموزشهای مدیریت پسماند قرار گرفتند که به این نوآموزان کتاب ویژه مدیریت پسماند، بروشور آموزشی ، پلاستیک های آبی و جوایزی مرتبط با بازیافت اهداء گردید .
زهرا مهربانی افزود : برگزاری مسابقه نقاشی نقاشی به طور ماهیانه برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهداء می گردید و در پایان در روز زمین پاک در جشن باشکوهی به کاردستی های برگزیده کودکان پیش دبستانی جوایزی داده شد.
آموزش در مدارس در سال تحصیلی 93-94 از ابتدای مهر ماه 93 آغاز و تا 31 اردیبهشت ماه پایان یافت ، در این دوره 9605 دانش آموز در 55 مدرسه ابتدایی تحت آموزشهای مدیریت پسماند قرار گرفتند و آموزش در تمامی پایه های اول ، دوم و سوم انجام پذیرفت و در 20 مدرسه نیز آموزش پایه های چهارم ، پنجم و ششم نیز انجام گرفت که به دانش آموزان اول تا سوم دفتر نقاشی و بروشور آموزشی ، پلاستیک های آبی و یه پایه های چهارم تا ششم بروشور آموزشی و پلاستیک های آبی تحویل داده شد .