روزانه 100 تن زباله شهری در شادگان جمع آوری می‌شود

دوشنبه 01 تیر 1394 ساعت 20:57
روزانه 100 تن زباله شهری در شادگان جمع آوری می‌شود
در راستای جمع‌آوری این زباله‌ها 80 نفر نیروی خدماتی در شهرداری فعالیت دارند.
 

حسن مزبانی‌پور با اشاره به وجود 12 دستگاه ماشین‌آلات برای جمع‌آوری زباله‌های شهری، اظهار کرد: در راستای جمع‌آوری این زباله‌ها 80 نفر نیروی خدماتی در شهرداری فعالیت دارند.

وی، به تغییر زمان جمع‌آوری زباله شهری در شادگان، افزود: هم‌اکنون در چند منطقه شهری و به صورت آزمایشی زباله‌های آن مناطق در ساعت 21 جمع‌آوری می‌شود.
شهردار شادگان، ارتقاء سطح بهداشت در جمع آوری زباله و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از برنامه‌های دیگر این شهرداری خواند و گفت: برای این منظور 150 دستگاه مخزن جمع آوری زباله از جنس آهنی خریداری شده و در محل‌های مختلف در سطح شهر نصب شده است و شهروندان می‌توانند زباله‌های خود را در هر ساعتی از شبانه روز به این مخزن‌ها منتقل نمایند و این مخزن‌ها با دستگاه‌های مکانیزه زباله آن باکس‌ها جمع آوری می‌شود.
وی با اشاره با پراکندگی جمعیت در شهر شادگان و همچنین هزینه های بالا برای انتقال زباله به محل دفن زباله تصریح کرد: سالانه نزدیک به 2 میلیارد ریال صرف هزینه تامین سوخت و تعمیر ادوات این شهرداری می‌شود.
مزبانی پور در پایان گفت: با توجه به اینکه درآمد شهرداری از طریق دریافت عوارض از شهروندان تامین می‌شود، شهروندان شادگانی می‌توانند با پرداخت به موقع عوارض این شهرداری را برای ارائه خدمات مطلوبتر یاری کنند.

منبع : فارس