صدرالدین علیپور مدیر نمونه شهرداری تهران شد

چهارشنبه 05 آذر 1399 ساعت 15:39

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به عنوان مدیر نمونه سال ۹۹ شهرداری تهران انتخاب و از سوی پیروز حناچی، شهردار تهران مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پسماند ایران، هر ساله مدیران برتر و نمونه هر حوزه از سوی معاونت‌های ۹ گانه شهرداری تهران انتخاب و به معاونت منابع انسانی معرفی می‌شوند که پس از ارزیابی عملکرد و بررسی‌های لازم، تعدادی از مدیران از سوی شهردار تهران به عنوان مدیر نمونه سال معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به دلیل اجرای طرح کاپ در تعدادی از مناطق شهر تهران و عملکرد مناسب سازمان متبوع وی در مواجهه با ویروس کووید ۱۹، از حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به عنوان یکی از مدیران نمونه انتخاب شد و با اهدای لوح از سوی پیروز حناچی، شهردار تهران از وی تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از پیام شهردار تهران به مدیران منتخب و نمونه شهرداری تهران اینگونه آمده است: «در سایه عنایت حضرت حق و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های خستگی ناپذیر و مجدانه شما در خدمتگزاری به شهروندان تهرانی، کارکنان خدوم و سازمان معظم شهرداری تهران، این لوح را به مناسبت انتخاب جنابعالی به عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران در سال ۹۹ تقدیم می‌کنم.»

خبرگزاری مهر