پاکبانی در ساری که 20 میلیون تومان را به صاحبش برگرداند

چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 12:32

کارگر خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری، کیف پول حاوی پول نقد و کارت‌های بانکی به همراه رمز بانکی و مدارک مهم شخصی را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش پسماند ایران، روز گذشته یکی از پاکبانان حوزه خدمات شهری شهرداری ساری، کیف پولی را پیدا کرد که وجه نقد، کلی کارت بانکی، اسناد و مدارک را شامل بود. کارت‌های بانکی‌ که به همراه رمز آن آماده و محیا بود، اما این پاکبان زحمتکش دست به کاری دیگر زد.

حسین گل‌بابایی کارگر خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با وجود اوضاع نابسامان زندگی و گرانی و سختی زندگی، کیف‌پول حاوی پول نقد و کارت‌های بانکی به همراه رمز بانکی و مدارک مهم شخصی را به صاحبش بازگرداند تا نشان دهد انسانیت هنوز زنده است.

عباس غفوری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: آقای حسین گل‌بابایی از کارگران پرتلاش و زحمتکش خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند در منطقه بافت کهن شهرداری ساری است که یک کیف حاوی وجه نقد و کارت‌های بانکی( به مقدار ۲۰ میلیون تومان درون کارت و مبلغ ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد) و همچنین مدارک و اسناد را به صاحبش برگرداند.

وی افزود: این پاکبان زحمتکش و با شرافت در حالی کیف‌پول را برگرداند که رمز تمامی کارت‌های بانکی روی کارت بود اما وی با نیت خیر و حس انسان دوستی برای شناسایی و تحویل کیف پول به صاحب اصلی، به خدمات شهری و حراست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری مراجعه کرده است و درخواست پیدا شدن صاحب کیف پول را داد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری بیان کرد: صبح امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن، با پیدا شدن صاحب کیف پول، در حضور مسؤولان مربوطه، امانت تحویل صاحب اصلی شد.

به گزارش پسماند ایران؛ بعد از این اقدام پاکبان با شرافت، عباس غفوری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری، طوسی حراست سازمان، اصغری مسئول خدمات شهری سازمان از امانتداری حسین گل بابایی با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای قدردانی کردند.