تجلیل از شهروندان صفر زباله و آموزش گران فعال زیست محیطی؛ به دنبال ارتباط موثر و بی حاشیه با شهروندان هستیم.

شنبه 19 فروردین 1402 ساعت 09:16

سازمان‌های مردم نهاد عاشقانه در خدمت محیط زیست هستند.

به گزارش پسماند ایران، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در آئین تجلیل از شهروندان صفر زباله و آموزشگران حوزه پسماند و فعالین زیست محیطی گفت :  سازمان برای سال جدید پروژه های فرهنگی و آموزشی بزرگی را در دست اجرا دارد ولی به نتیجه رسیدن این پروژه ها در گرو مشارکت عموم شهروندان است و خواهد بود.
هراتی اجرای طرح های گلماند وتولید  خشکاله از زباله تر و پسماندهای خانگی را نیازمند توجه ویژه شهروندان‌ و مشارکت همگانی آنان دانست و افزود: برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن چاره ای جز حرکت بسمت صفرزباله بودن نداریم و این امر مستلزم آموزش های تخصصی و همگانی است که خوشبختانه با تجربه ای که شما عزیزان در این حوزه اندوخته اید میتوان حرکت در این مسیر را تسهیل کرد.  
مدیرعامل سازمان افزود : ما به دنبال حفظ محیط زیست هستیم و حیات ما بسته به زمین پاک است و
از همت و تلاش و جدیت شهروندان عزیز و فعالین زیست محیطی که در برنامه های آموزشی سازمان و در راستای فرهنگ سازی عمومی یار و یاور ما بودند تقدیر و تشکر میکنیم .
شایان ذکر است در این مراسم ضمن ارتباط موثر مدیریت و واحد های فرهنگی و آموزشی سازمان با نمایندگان و فعالین زیست محیطی، از تعدادی از شهروندان صفر زباله و آموزشگران و مربیان حوزه آموزش پسماند توسط مدیرعامل سازمان تجلیل بعمل آمد.