بررسی ۴۸ پیشنهاد در نظام پیشنهادات سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان

پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 09:58

کمیته نظام پیشنهادات سازمان در مجموع ۳۹ پیشنهاد پرسنلی و ۹ پیشنهاد شهروندی را مورد بررسی قرار داده است و پیشنهادهای حائز نمره حد نصاب، برای تهیه کاربست اجرایی به معاونت‌های مربوطه ارجاع شد.

پسماند ایران، فرشاد مستأجران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هدف بهره‌مندی از پیشنهادات و تجربه‌های شهروندان و کارکنان شهرداری در حوزه‌های عملکردی مربوطه، کمیته تخصصی نظام پیشنهادات و مدیریت دانش در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تشکیل شده و فعال است.

وی با بیان اینکه این کمیته تخصصی به ریاست مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند برگزار شده و مسئول پژوهش سازمان دبیر آن است، افزود: اعضای کمیته تخصصی نظام پیشنهادات و مدیریت دانش، از کارشناسان خبره بخش‌های مختلف سازمان مدیریت پسماند هستند.

معاون برنامه‌ریزی و پژوهش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازوکار امکان برقراری ارتباط میان افراد صاحب‌نظر و عموم شهروندان را با مسئولان اجرایی سازمان مدیریت پسماند فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت، کمیته نظام پیشنهادات در مجموع ۳۹ پیشنهاد پرسنلی و ۹ پیشنهاد شهروندی را مورد بررسی قرار داد و پیشنهادهای حائز نمره حد نصاب، برای تهیه کاربست اجرایی به معاونت‌های مربوطه ارجاع شد.

مستأجران خاطرنشان کرد: برای استفاده از تجربیات کارکنان شهرداری در حوزه مربوطه و ثبت و مستندسازی این تجربیات به منظور استفاده‌های آتی، تجارب ارسالی از سوی کارکنان در کمیته مدیریت دانش مورد بررسی قرار خواهد گرفت و از این میان تجربیات برتر برای بهره‌مندی از امتیازات مربوطه به دبیرخانه معرفی می‌شود.