رکوردزنی جمع‌آوری پسماندهای خشک اصفهان در ۲ روز پایانی ۱۴۰۲

یکشنبه 05 فروردین 1403 ساعت 20:03
رکوردزنی جمع‌آوری پسماندهای خشک اصفهان در ۲ روز پایانی ۱۴۰۲

رکوردزنی جمع‌آوری پسماندهای خشک اصفهان در ۲ روز پایانی ۱۴۰۲

پسماند ایران، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: آمار میانگین ماه اسفند به حدود ۱۰۰ تن رسید و این آمار در بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم اسفند سال گذشته به ۱۴۲ و ۱۵۰ تن نزدیک شد که آمار بی‌سابقه در زمینه جمع آوری پسماند خشک از سطح شهر محسوب می‌شود.


غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آمار جمع‌آوری پسماند خشک از در منازل با کانکس‌های سطح شهر از سه سال اخیر در حوزه روزانه حدود ۴۵ تن بود.

وی با بیان اینکه از مهر سال گذشته با برنامه‌ریزی دقیقی که در این زمینه صورت گرفت، آمار میانگین اسفند سال گذشته به حدود ۱۰۰ تن رسید، گفت: این آمار در بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم اسفند سال گذشته به ۱۴۲ و ۱۵۰ تن نزدیک شد، همچنین این یک آمار بی‌سابقه در زمینه جمع‌آوری پسماند خشک از سطح شهر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: میانگین این آمار در اسفند نیز حدود ۱۰۰ تن در روز بوده و این نشان دهنده برنامه‌ریزی خوب سازمان پسماند است.

ساکتی گفت: مجموع کارکنان ۷۴ ایستگاه جمع‌آوری پسماند خشک حدود ۱۱۰ نفر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اصپاک ۱۲۵۰۰ مشترک دارد و پوشش خوبی برای جمع‌آوری پسماند و رضایت بالای ۹۰ درصد را داشته است، همچنین میانگین روزانه حدود یک تن پسماند خشک از طریق اصپاک جمع‌آوری شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در سال جاری شاهد برنامه‌ریزی در راستای توسعه اصپاک و خدمات جدید آن و هوشمند جمع‌آوری پسماند ساختمانی خواهیم بود.