توزیع کیسه های زباله تجدید پذیر در ایستگاه های سفرهای نوروزی مستقر در شهرستان ساوجبلاغ

دوشنبه 06 فروردین 1403 ساعت 17:31

در اجرای برنامه ها و مصوبات ستاد خدمات سفرهای نوروزی و نیز برنامه اقدام ملی مسیر سبز – ایران پاک اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ اقدام به توزیع کیسه های زباله تجدید پذیر در ستادهای اجرایی خدمات سفرهای نوروزی نمود.

به گزارش پسماند ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان البرز، محمد کلاته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ در تشریح این خبر گفت:ضمن بازدید از ستادهای اجرایی و تبریک فرا رسیدن سال نو و خدا قوت به مامورین اجرایی در ایستگاه های خدمات سفرهای نوروزی در ورودی شهر هشتگرد، مهستان و کوهسار تعدادی کیسه‌ زباله جهت توزیع در بین گردشگران و مسافران نوروزی تقدیم گردید .
کلاته در ادامه توضیح داد: این کیسه های پلاستیکی از مواد تجدید پذیر تهیه و قابلیت بازگشت به طبیعت را دارند، به محیط زیست هیچ آسیب جبران ناپذیری وارد نمی کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن تخریب و تجزیه می شوند و به چرخه محیط زیست باز می گردند.
وی در پایان با بیان اين نکته که حمایت و حفظ محیط زیست وظیفه ای همگانی است از مردم فهیم و شهروندان طبیعت دوست درخواست کرد در ایام نوروز و گردش در طبیعت، حافظ محیط زيست بوده و با جمع آوری زباله های خود طبیعت زیبای ایران را پاک نگاه دارند.
بیایید با حفظ محیط زیست ، سرسبزی و طراوت را به طبیعت و شادابی و نشاط را به خودمان هدیه کنیم.