توزیع کیسه های زباله در بین گردشگران نوروزی

سه شنبه 07 فروردین 1403 ساعت 22:38

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی از توزیع کیسه های زباله بین گردشگران خبر داد.

پسماند ایران، فرید صالحی پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی گفت: پرسنل این اداره با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان با حضور در برخی از اماکن گردشگری اقدام به توزیع کیسه زباله در بین گردشگران کردند. 

صالحی پور اظهار داشت: همزمان با شروع تعطیلات نوروزی و حضور مسافران و گردشگران ، کارکنان این اداره به صورت منظم با حضور در اماکن طبیعی، تفریحی و گردشگری  ضمن انجام پایش و مراقبت از وضعیت زیست محیطی این اماکن ، اقدام توصیه های زیست محیطی و توزیع کیسه زباله در بین گردشگران و آموزش های چهره به چهره مسافران نمودند.

وی افزود: ما با اجرای این برنامه ها در نظر داریم آموزش‌های زیست محیطی را به متن جامعه بیاوریم و به شهروندان یادآوری کنیم که محیط شهری و طبیعت ما نیز باید از وجود زباله پاک گردد. 

صالحی پور در پایان اظهارداشت : لزوم رعایت توصیه های زیست محیطی در ایام نوروز خصوصاً عدم رهاسازی زباله در طبیعت و اماکن گردشگری از همه مسافران و گردشگران خواست تا در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی از جمله شکار وصید ، رهاسازی زباله و افروختن آتش در تفرجگاه های طبیعی مراتب را به شماره ۰۶۱-۴۳۲۹۶۶۶۲ و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

منبع خبر : خبرگزاری موج