محل جديد دفن زباله در شهر گيوي احيا مي شود

دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 19:08
رئيس شبكه بهداشت و درمان كوثر گفت: طبق مصوبه كارگروه سلامت و امنيت غذايي، شهرداري گيوي بايستي ظرف يك هفته آينده محل جديد دفن زباله در شهر گيوي را احيا كند.


به گزارش پسماند ایران به نقل از كيويميز، دكتر عمران خسروي در جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان كوثر گفت: در راستای طرح تشدید کنترل اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذائی و مراجعه مسافران عزیز آبگرم معدنی کوثر طی اکیپی مشترک مورد بازدید قرار ميگيرد.
وي ادامه داد: ميدان دواب واقع در منطقه 2 شهري كه بدون مجوز در حال فعاليت است جمع آوري شده و ميدان مذكور در محل قبلي خود (جاده قديم گيوي - اردبيل) مستقر است.
دكتر خسروي پوشش آب سالم و كلرزني شده را براي صدر در صدي روستاهاي شهرستان كوثر الزامي دانست و افزود: دهياران روستاهايي كه زير پوشش آب و فاضلاب روستايي براي كلرزني منابع آب و ارائه آب شرب سالم به اهالي نيستند موظفند با همكاري آب و فاضلاب روستايي شهرستان براي كلرزني منابع آب هاي موجود در روستاها اقدام كنند.
رئيس شبكه بهداشت و درمان كوثر در پايان گفت: طبق مصوبه كارگروه سلامت و امنيت غذايي، شهرداري گيوي بايستي ظرف يك هفته آينده محل جديد دفن زباله در شهر گيوي را احيا كند.
گفتني است كه در راستای مقابله با بیماریهای منتقله از آب و غذا مقرر گردید اداره آب و فاضلاب روستائی نسبت به کلرسنجی و شهرداری نیز نسبت به شستشوی جوی آبها اقدام نمایند.