جابه‌جایی محل دفن زباله‌های عنبرآباد تا شهریور ماه

یکشنبه 07 تیر 1394 ساعت 11:09
جابه‌جایی محل دفن زباله‌های عنبرآباد تا شهریور ماه
اولویت شهرداری عنبرآباد بحث جابه‌جایی محل دفن زباله‌های شهر عنبرآباد است و تا اول شهریور ماه این موضوع عملیاتی می‌شود.

به گزارش پسماند ایران ، نعمت‌الله حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه بهداشت این شهرستان اظهار داشت: جابه‌جایی محل دفن زباله‌های عنبرآباد هزینه زیادی در بردارد، اما با توجه به اینکه بهداشت مردم به خطر می‌افتد و محل دفن زباله کنونی در نزدیکی منازل و مدارس است، اولویت شهرداری بحث جابه‌جایی این مکان است که تا اول شهریور ماه عملیاتی می‌شود.
شهردار عنبرآباد گفت: با توجه به اینکه فروش دام در حاشیه شهر انجام می‌شود و برای سلامت مردم خطر دارد هم‌اکنون میدان دام توسط شهرداری ساخته شده است.
حسین‌زاده افزود: حدود چندین ماه است میدان دام آماده استفاده است، اما گله‌داران حاضر به جابه‌جایی دام خود نیستند که باید شبکه بهداشت و محیط زیست قاطعانه برخورد کنند.
وی بیان کرد: می‌طلبد بهداشت و محیط زیست هرچه سریعتر کسانی را که در حاشیه شهر فروش دام دارند به مکان دام انتقال دهند و در صورت نیاز از طریق مقامات قضایی، این موضوع را پیگیری کنند.
شهردار عنبرآباد تصریح کرد: شهرداری عنبرآباد حدود 130 میلیون تومان بابت تخلفات جریمه‌های پلیس بدهکار است و هم‌اکنون یک ماشین برای حمل گوشت خریداری کردیم و تا این بدهی پرداخت نشود ماشین جدید پلاک‌گذاری نمی‌شود.
حسین‌زاده خاطرنشان کرد: بدهی تخلفات راهنمایی و رانندگی مربوط به تمام سال‌هایی است که شهرداری عنبرآباد دایر شده است.

منبع : خبرگزاری فارس