ایستگاه تفکیک پسماندهای بازیافتی شرکت پالایش گاز ایلام افتتاح شد

دوشنبه 08 تیر 1394 ساعت 01:58
ایستگاه تفکیک پسماندهای بازیافتی شرکت پالایش گاز ایلام افتتاح شد
جایگاه نگهداری پسماندهای ویژه و ایستگاه تفکیک پسماندهای بازیافتی شرکت پالایش گاز ایلام با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش پسماند ایران، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز استان ایلام، با حضور معاون عمرانی استاندار و رئیس کارگروه مدیریت پسماند استان ایلام جایگاه نگهداری پسماندهای ویژه و ایستگاه تفکیک پسماندهای بازیافتی شرکت پالایش گاز ایلام افتتاح شد.
شاپور پولادی در این مراسم از تلاش‌های انجام شده در پالایشگاه ایلام در زمینه محیط زیست تشکر کرد و اظهار داشت: افتتاح این جایگاه پیامی است که صنعت در تناقض با محیط زیست نیست.
این پروژه که از مهرماه 1393 به مدت 8 ماه پیمان سپاری شده بود شامل ایستگاه تفکیک پسماندهای بازیافتی، سوله نگهداری موقت پسماندهای ویژه و سکوی نصب زباله‌سوز می‌باشد که با نظارت معاونت مهندسی شرکت زودتر از زمان‌بندی اجرای پروژه به اتمام رسید.
جلسه کارگروه پسماند استان ایلام با ریاست پولادی و حضور فرماندار ایلام، مدیر کل محیط زیست استان و معاونین این اداره، مدیرعامل آب منطقه‌ای ایلام و معاون ایشان، مدیر پخش فراورده‌های نفتی ایلام، مدیر کل امور شهری استانداری، معاونین سازمان‌های جهاد کشاورزی استان، دانشگاه علوم پزشکی ایلام، نظام پزشکی استان، شهرداری ایلام و نمایندگان پلیس راهور و سازمان صنعت و معدن و تجارت در شرکت برگزار شد.
پس از برگزاری جلسه کارگروه و افتتاح جایگاه نگهداری پسماندهای ویژه و ایستگاه تفکیک پسماندهای بازیافتی از محل تصفیه خانه پساب صنعتی پالایشگاه هم بازدید و در جریان روند اجرای پروژه قرار گرفتند.