اجرای طرح مکانیزه جمع‌آوری زباله در تمام روستاهای عسلویه

پنجشنبه 01 مرداد 1394 ساعت 15:02
اجرای طرح مکانیزه جمع‌آوری زباله در تمام روستاهای عسلویه
فرماندار عسلویه از اجرای طرح مکانیزه جمع‌آوری زباله در تمام روستاهای عسلویه خبر داد.

به گزارش پسماند ایران، عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی روستای اخند اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و معضلات مردم در شهرها و روستاهای مختلف عسلویه مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش مضاعف به اهداف مورد نظر برسیم.
فرماندار عسلویه با اشاره به بحرانی بودن شرایط آبی در استان و به ویژه شهرستان عسلویه خاطر‌نشان کرد: باید کشاورزی موجود را از کاشت روباز به سمت گلخانه‌ها برد و باید با برنامه‌ریزی کارشناسی شده، مصرف آب شرب را ساماندهی کرد.
نادری از اجرای طرح مکانیزه جمع‌آوری زباله در تمام روستاهای عسلویه خبر داد و گفت: چالش غیر‌مکانیزه بودن سیستم جمع‌آوری زباله یک هشدار جدی زیست محیطی است و برنامه‌ریزی شده در تمام روستاها این مهم به شکل مکانیزه انجام شود.
وی تصریح کرد: با همه گیر کردن شوراها و دهیاری‌ها می‌توان هدف‌گذاری خوبی برای معدوم‌سازی و بازیافت این مشکل کرد تا بیش از این خسارات جبران ناپذیری به اکوسیستم شکننده منطقه وارد نشود.
نادری با ابراز رضایت از روند اجرای پروژه‌های عمرانی در اخند بیان داشت: برای سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌ها، باید به کوچک کردن مجموعه خود و سپردن کارها به بخش خصوصی همت کرد زیرا بزرگ کردن یک مجموعه باعث کندی کار و هدررفت سرمایه در تمامی ابعاد است.

منبع : خبرگزاری فارس