طرح ممنوعیت جمع آوری و تفکیک زباله توسط اتباع در کرج

جمعه 07 مهر 1402 ساعت 14:34
طرح ممنوعیت جمع آوری و تفکیک زباله توسط اتباع در کرج

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج با اعلام خبر اخراج ۲ هزار نفر از اتباع خارجی غیر مجاز در کرج به کشورشان از طرح ممنوعیت جمع آوری و تفکیک زباله توسط اتباع خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: با تلاش‌های مسئولان ۲ هزار نفر از اتباع خارجی غیر مجاز در ماه‌های اخیر در کرج جمع آوری و به کشورشان بازگردانده شدند.

مهدی آقا براری افزود: حضور اتباع غیر مجاز در برخی از نقاط و محلات شهر‌های اقماری کرج آسیب‌های اجتماعی فرهنگی و اقتصادی را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی جمع آوری اتباع غیر مجاز در شهرستان کرج ادامه دارد و از تمام دستگاه‌های مربوطه از جمله صنوف و بخش صنعت تقاضای همکاری را داریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد متکدیان و کودکان خیابانی در کلانشهر کرج اتباع خارجی هستند، گفت: طرح ممنوعیت جمع آوری و تفکیک زباله توسط اتباع در این شهرستان به اجرا درآمده است.

پیش از این رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهر کرج با خطر غلبه جمعیت اتباع در برخی محلات کرج روبه رو است که لزوم ورود دستگاه‌های امنیتی، انتظامی نظارتی را می‌طلبد.