لزوم تسریع در اجرایی شدن طرح مدیریت پسماند

جمعه 09 مرداد 1394 ساعت 10:56
لزوم تسریع در اجرایی شدن طرح مدیریت پسماند
بدیع الزمانی با اشاره به توجه ویژه دولت به بخش سلامت ، از حرکت کند و لاک پشتی طرح مدیریت پسماند زباله های شهری انتقاد کرد

به گزارش پسماند ایران، معاون فرماندار در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: نقش مادر از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار است و این مهم باید در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها مورد توجه قرار بگیرد .
صفر بدیع الزمانی معاون فرماندار شهرستان فریدن با بیان این که اگر یک مادر را آموزش دهیم یک خانواده را آموزش داده ایم افزود: امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی عده زیادی از مادران شاغل هستند و باید طوری برنامه ریزی شود که خللی در تربیت فرزندان وارد نکند و باعث بروز مشکلات اجتماعی در آنان نشود.
وی در ادامه تسریع در امر برچسب دار کردن گوشت های توزیعی در سطح شهرستان را خواستار شد و تصریح کرد: این کار سختی نیست و هزینه ای بالاتر از تهدید سلامت مردم وجود ندارد.
معاون فرماندار فریدن با اشاره به توجه ویژه دولت به بخش سلامت ، از حرکت کند و لاک پشتی طرح مدیریت پسماند زباله های شهری انتقاد کرد و افزود: این طرح مشکلات خاص خودش را دارد و مشخص است که خروجی خوبی نخواهد داشت. این مسوول با اشاره به مشکل مکان یابی برای اجرای این طرح گفت: امکان فعلی به دلیل مجاورت با آب های قنات و چشمه ها و هم چنین به خاطر نزدیکی با دانشگاه دیگر مناسب این کار نیست .
بدیع الزمانی با تاکید بر این که حفظ سلامت مردم از هرچیزی مهم تر است تشریح کرد: باید روی طرح موقت به دلیل آن که با هزینه اندک به سلامت مردم کمک می کند کار شود.
وی در ادامه از راه اندازی مرکز مشاوره بیماری های رفتاری و ایدز ابراز خرسندی کرد.
گفتنی است پیگیری پساب کارخانه پنیر برای استفاده در آبیاری فضای سبز، حل مشکل دفن زباله های شهری و تصمیم گیری سریع برای مکان مناسب، بهسازی جداول شهر داران، رسیدگی به پرونده تخلفات بهداشتی و بر چسب دار کردن گوشت های توزیعی از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

منبع : فریدن نیوز