دوره‌های مدیریت پسماند در قالب طرح "انضباط اجتماعی"

اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12؛ دوره‌های مذکور را در راستای همین طرح و تحقق اهداف کمپین آسمان آبی و زمین پاک 

 در راستای اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12 دوره‌های آموزشی مدیریت پسماند با تاکید بر تفکیک پسماند در مبداء توسط سازمان مدیریت پسماند برای ادارات ذیربط واقع در این منطقه برگزار شد. 

به گزارش پسماند ایران، حسین جعفری، مدیرعامل سازمان با اشاره به اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12؛ دوره‌های مذکور را در راستای همین طرح و تحقق اهداف کمپین آسمان آبی و زمین پاک اعلام کرد و افزود: برنامه زمان بندی جهت برگزاری جلسات آموزشی توسط سازمان با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ارائه شده است که به مرور زمان جهت گروههای هدف به اجرا در می آید.
وی در ادامه شورایاران، دبیران شورایاری، مدیران و کارشناسان ادارات خدمات شهری و پسماند، شهرداران نواحی ،کارشناسان اداره سلامت، دانش آموزان مدارس تحت پوشش منطقه 12 وائمه جماعات منطقه را از گروههای هدف این طرح معرفی کرد.
به گزارش پسماند ایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پایان با تاکید بر اهمیت استحکام ارتباط این سازمان با گروههای طرفدار محیط زیست (سمن ها) خاطر نشان کرد: ارتقاء سطح علمی و فرهنگی گروههای مردمی دوستدار محیط زیست یکی از اهداف مهم این سازمان می باشد که در این طرح نیز این مهم بطور ویژه در نظر گرفته شده است.