آموزش دو هزار خانوار منطقه 17درباره تفکیک پسماند

جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 20:20
آموزش دو هزار خانوار منطقه 17درباره تفکیک پسماند
بهره مندی بیش از دو هزار نفر  از دوره های آموزشی ویژه تفکیک پسماند خشک از مبداء

 شهردار منطقه 17 از بهره مندی بیش از دو هزار نفر از خانوارهای ساکن در این منطقه از دوره های آموزشی ویژه تفکیک پسماند خشک از مبداء در سرای محلات، مساجد و غرف بازیافت از ابتدای تابستان تاکنون خبر داد. 

به گزارش پسماند ایران  از شهرداری منطقه 17، بهروز محمدزاده با اشاره به کسب رتبه مطلوب این منطقه در نظارت دوره ایی خدمات شهری گفت: یکی از ارکان اصلی ثمربخشی و انجام فعالیت های شهروندی، آموزش و ارتباط مستقیم با شهروندان است که از طریق ارتباط مستقیم با آنان حاصل می شود.
شهردار منطقه 17 شهروندان این منطقه را همراهان اصلی مدیریت شهری نامید و افزود: با همکاری شهروندان میزان بالایی از پسماند خشک این منطقه تفکیک و بازیافت می شود و شهروندان با علاقه و میل فراوان این پسماند را به غرف بازیافت مستقر در سطح منطقه تحویل می دهند.
محمدزاده برگزاری دوره های آموزشی را گامی مثبت دانست و گفت: آموزشگران بازیافت با مراجعه به شهروندان در مساجد، مدارس، بوستان ها و درب منازل و اصناف مختلف، توانستند روشهای تفکیک پسماند از مبداء را به بیش از دو هزار خانوار ساکن در منطقه و در مدت کوتاه حدود 40 روز آموزش دهند که این خود گام بزرگی در راستای تحقق کمپین آسمان آبی، زمین پاک است.
گفتنی است مجموعه مدیریت شهری منطقه 17 توانست در نظارت دوره ایی خدمات شهری رتبه مطلوب را کسب کند که آموزش شهروندان سهم گسترده ایی در این خصوص داشت.