۲۲ خودروي حمل زباله به‌دهياري‌هاي استان ايلام تعلق گرفت

دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 01:44
۲۲ خودروي حمل زباله به‌دهياري‌هاي استان ايلام تعلق گرفت
در سال 93 میزان اعتبار و بودجه دهیاری‌ها دو برابر شده است و این نشان‌دهنده توجه به‌روستاها است

 

محمدرضا مروارید در دیدار با رئیس ستاد شورای عالی استان و همراهانشان در ایلام، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به توسعه روستاهای کشور توجه ویژه‌ای دارد.
وی با بیان اینکه توجه به روستاها می‌تواند زمینه‌های فراهم آوردن زیرساخت‌های توسعه‌ای را آماده کند، افزود: ما نیز در استان ایلام به توسعه روستاها و برطرف کردن مشکلات روستایی توجه ویژه‌ای داریم.
استاندار ایلام خاطرنشان کرد: توسعه روستاها در اولویت کاری دولت قرار دارد و در استان ایلام نیز به‌دنبال شناسایی مشکلات روستاییان و مناطق محروم و کم‌برخوردار هستیم.
وی گفت: در سال 93 میزان اعتبار و بودجه دهیاری‌ها دو برابر شده است و این نشان‌دهنده توجه به‌روستاها است. مروارید خاطرنشان کرد: در همین راستا برای برطرف شدن برخی از مشکلات روستاها 22 خودروی حمل زباله به‌دهیاری‌های استان ایلام تعلق گرفت که تمام آنها به‌دهیاران تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی قانون شوراها یکی از نکات مترقی قانون اساسی است، تصریح کرد: از روستا تا شهر و دهستان و شهرستان همه بر اساس نظام شورایی باید اداره شوند.
استاندار ایلام عنوان کرد: این قانون که از سال 76 به بعد شکل‌گرفته است که کم‌کم ثمرات آن در جامعه برای مردم مشخص‌ شده است.