دوره آموزشی ضابطان پسماند در همدان برگزار شد

دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 12:49
دوره آموزشی ضابطان پسماند در همدان برگزار شد
این دوره آموزشی در سطح مدیران و كارشناسان مناطق، نواحی، سازمان‌ها و امور شهرهای مناطق برگزار شد 

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان، گفت: سازمان مدیریت پسماند بر اساس ماده 36 آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند به برگزاری یك دوره آموزشی ضابطان خاص پسماند در روز یكشنبه 18مرداد ماه اقدام كرد.
به گزارش خبرگزاری پانا، بابك مهدی آزاد اظهار كرد: ضابطان مأمورانی هستند كه تحت نظارت و تعلیمات دادستان در كشف جرم، حفظ آثار و علایم و جمع‌آوری ادله وقوع جرم، شناسایی یا جلوگیری از فرار یا مخفی شدن متهم و تحقیقات مقدماتی مانند ابلاغ اوراق و اجرای تصمیمات قضایی به موجب قانون اقدام می‌كنند.
آزاد افزود: این دوره آموزشی در سطح مدیران و كارشناسان مناطق، نواحی، سازمان‌ها و امور شهرهای مناطق برگزار شد و 50 نفر از این دوره آموزشی زیر نظر اساتید دادگستری همدان از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.
وی افزود: در پایان این دوره از شركت كنندگان آزمون كتبی به عمل آمد و افرادی كه موفق به كسب نمره قبولی در آزمون شوند می‌توانند با دریافت كارت ضابطان خاص قضایی در زمینه پسماند به عنوان اهرم‌هایی كمك كننده در زمینه مدیریت پسماند مانند برخورد با تخلیه غیرمجاز خاك و ضایعات ساختمانی، بازیافت‌كنندگان غیرمجاز، تخلیه زباله در محل‌های غیرمجاز، اختلاط پسماندهای عادی و ویژه و... در سطح مدیریت اجرایی (شهرداری‌ها) انجام وظیفه کنند.