انتخاب تبریز به عنوان شهر پاکیزه مرهون تلاش کارگران حوزه پسماند و خدمات شهری است

شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 13:51
انتخاب تبریز به عنوان شهر پاکیزه مرهون تلاش کارگران حوزه پسماند و خدمات شهری است

شهردار تبریز گفت: کسب عنوان پرافتخار «شهر تمیز» برای چندمین بار مرهون تلاش‌های صادقانه مجموعه سخت‌کوش سازمان مدیریت پسماند و حوزه خدمات شهری است.
به گزارش پسماند ایران به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، صادق نجفی در جریان بازدید از مجتمع دفن و پردازش پسماندهای شهری تبریز و دیدار با معاونان، مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اظهار داشت: صداقت، سخت‌کوشی و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از مدیرعامل گرفته تا پاکبانان زحمتکش موجب شده تا عنوان افتخارآمیز «شهر تمیز و پاک» برای چندمین سال متوالی نصیب شهرمان تبریز شود.
شهردار تبریز با تأکید بر تدوین یک برنامه مدون و کارشناسی شده جهت کاهش هزینه‌های مدیریت پسماند، خواستار تدوین این برنامه براساس هدف‌گذاری انجام شده در زمینه کاهش حجم تولید پسماند و به حداقل رساندن دفن پسماندهای شهری شد.
وی افزود: با این برنامه شما خواهید توانست با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین مدیریت پسماند، موضوع تفکیک پسماندهای شهری را به داخل منازل برده و شاهد موفقیت اجرای طرح تفکیک از مبدأ پسماندها باشیم، چنانچه این اتفاق روی دهد یقیناً دیگر برنامه‌های شما نیز با موفقیت به سرانجام خواهند رسید.
نجفی ضمن ابراز تأسف از جان باختن و مصدومیت تعدادی از پاکبانان در حین انجام وظیفه گفت: این اتفاقات ناگوار همه در سایه نبود برنامه مشخص در حوزه خدمات شهری است و در صورت وجود یک برنامه مدون ما خواهیم توانست با مکانیزاسیون خدمات شهری امنیت جانی زحمتکش‌ترین قشر مجموعه شهرداری را تأمین و حفظ کنیم.