کسب عنوان مدیریت نمونه فن‌‌آور توسط سازمان مدیریت پسماند

دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 00:31
کسب عنوان مدیریت نمونه فن‌‌آور توسط سازمان مدیریت پسماند

به گزارش پسماند ایران، در این نمایشگاه که با هدف استفاده از توانمندیهای شرکتهای دانش بنیان داخلی در جهت رفع نیازهای تکنولوژیک شهرداریها و ترغیب مدیریت شهری به ارتباط و بهره مندی بیشتر از توان متخصصان داخلی برگزار گردید، سازمان مدیریت پسماند نیز با حضور در این نمایشگاه با معرفی بیش از 50 نیاز تکنولوژی در حوزه هایی از قبیل بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی، برفروبی، یخ زدایی، تولید کمپوست، زباله سوزی، تصفیه شیرابه... از نمایندگان شرکتهای مختلف استقبال نمود.

در همین راستا دکتر جعفری مدیرعامل سازمان با اشاره به تاکیدات شهردار محترم تهران مبنی بر حمایت از شرکتهای دانش ینیان و پشتیبانی از تولیدات داخل و جلوگیری از واردات کالاهای با تکنولوزیهای با هزینه های گزاف، از انعقاد 50 تفاهم نامه بمنظور ارتقاء کیفیت خدمات و ودر اختیار قراردادن سهم بیشتری از بازار شهرداری به شرکتهای داخلی خبرداد.
در این نمایشگاه که با حضور نزدیک به 220 شرکت دانش بنیان از هفدهم الی نوزدهم مرداد ماه سال جاری برگزار شد، این سازمان ضمن برپایی غرفه با برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط با موضوع پسماند و ارائه نیازهای این سازمان در حوزه تکنولوژی و استفاده از فناوریهای نو حضور فعال داشت.

 

منبع :نسیم