کنترل نامحسوس سامانه موقعیت یاب جمع آوری زباله شهری

سه شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 10:46
کنترل نامحسوس سامانه موقعیت یاب جمع آوری زباله شهری
 راه اندازی سامانه موقعیت یاب (GPS ) ناوگان جمع آوری زباله شهری توسط ناظرین IT در این شهرستان آمل

به گزارشپسماند ایران؛ للهی گفت: از طریق نصب سیستم کنترلی جی پی اس بر روی ناوگان خدمات شهری ناحیه 1 و ناحیه 2 شهری می توان تمامی آن ها را از لحظه روشن شدن ، مسیر طی شده ، سرعت های لحظه ای و متوسط آن ها و نیز تعداد توقف و میزان توقف ها کنترل کرد .
وی افزود:از طریق نصب سیستم جی پی اس حتی می توان اطلاعات شناسایی راننده طبیعتا اگر ایراداتی در کار آنها تشخیص داده شود.
برخوردهای لازم با آن ها صورت می پذیرد . للهی در ادامه گفت : از مهمترین اقداماتی که در سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل انجام شده است کنترل زمان بندی حرکت نیسان ، خاور ، کامیون مکانیزه ، تانکرهای شستشو و... در مسیر شهری با توجه به زمان بندی تعریف شده از طریق سیستم جی پی اس می باشد ، ضمن آن که اگر راننده ای در حرکت تاخیر و یا تعجیل داشته باشد حتما کنترل و پیگیری خواهد شد .
مدیرعامل سازمان پسمانده شهرداری آمل در ادامه با اشاره به خدمات 2 ناحیه تصریح کرد : در ناحیه 1 و ناحیه 2 خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند که تحت پوشش پیمانکار می باشد بیش از 10 دستگاه خاور ، 5 دستگاه کامیون مکانیزه پرس ، 2 دستگاه نیسان با تانکر مخزن شوی ، 31 دستگاه نیسان کمپرس زباله و 7 دستگاه موتور سیکلت برای ناظرین دو منطقه وجود دارد و تمامی آن ها در موقعیت های مختلف از نقاط شهر به صورت نامحسوس توسط ناظرین IT این سازمان کنترل می شوند .
للهی گفت : شهروندان آملی اگر مشکلاتی در زمینه خدمات دهی در نقاط مختلف شهر احساس کنند می توانند از طریق شماره 44229014 به مشکلات ، مسائل خود را درمیان بگذارند وبا توجه به آغاز سال تحصیلی و افزایش زباله شهری قصد افزایش ناوگان خدماتی را داریم.
بگفته وی تمامی کار های انجام شده برای پیشبرد اهداف این سازمان و شهر آباد و تمیز را مدیون تک تک اعضاء محترم شورای اسلامی و شهردار پر تلاش شهر آمل هستیم .

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان