پنج نفر از پرسنل سازمان مديريت پسماند در جشنواره شهيد رجايي تقدير شدند

یکشنبه 08 شهریور 1394 ساعت 21:38
پنج نفر از پرسنل سازمان مديريت پسماند در جشنواره شهيد رجايي تقدير شدند

به منظور معرفي و تقدير از مديران و كارمندان نمونه شهرداري تهران، چهاردهمين جشنواره شهيد رجايي با حضور جناب آقاي دكتر قاليباف شهردار محترم تهران برگزار گرديد.
به گزارش پسماند ایران، دکتر جعفري، مدير عامل سازمان با اشاره به اين مطلب خاطر نشان کرد: جشنواره شهيد رجايي فرصت مناسبي است تا از تلاش و کوشش تمام کارمندان و کارکنان سختکوش که در حوزه مديريت شهري در راستاي اهداف وا لاي سلامت شهروندي و کسب رضاي خدا به نحو مطلوب فعاليت مي کنند تجليل بعمل آيد.
دکتر جعفري با تاکيد بر اهميت موضوع مديريت پسماند شهر تهران و ضرورت توجه ويژه به آن؛ ازتمامي کارمندان سازمان در دو حوزه ستادي و اجرايي تشکر و قدرداني نموده و افزود: احساس مسئوليت ،تعهد و وجدان کاري در هر سمت کاري و موقعيت شغلي علاوه بر ايجاد آرامش سبب بازدهي مطلوبتر کار شده و از آنجا که حلقه هاي مديريت شهري زنجير وار بهم متصل مي باشند بازخورد هر فعاليت مطلوب به خود شخص نيز بر مي گردد.
وي ضمن ابراز خشنودي از انتخاب و معرفي پرسنل سازمان در جشنواره شهيد رجايي اظهار داشت : طبق دستور العمل و فرمت ارائه شده از سوي معاونت توسعه منابع انساني اين سازمان با تشکيل کميته اي متشکل از معاون مالي و اداري ، نماينده مديريت و مديران حراست، بازرسي،اداري ؛ 5 نفر از پرسنل سازمان را بعنوان کارمند برتر معرفي و از جانب اداره کل ارزشيابي و کارگزيني مديران نيز معاون پردازش سازمان بعنوان مدير برتر معرفي شدند.
مدير عامل سازمان با اشاره به محدوديت انتخاب که از سوي معاونت توسعه منابع انساني به اين سازمان اعلام شده بود؛ خاطر نشان کرد: کارمندان نمونه افزون بر اين تعداد بوده و بدليل سهميه تعيين شده و محدوديت انتخاب تنها 5 نفر اعلام شدند.
دکتر جعفري کوشش جهادي توام با وجدان کاري، توکل به پروردگار و حرکت در مسير سلامت شهروندي و حفاظت محيط زيست را سبب برکت روزي و نشاط روحي عنوان نمود که نهايتا" مقصد آسمان آبي و زمين پاک را براي آيندگان به ارمغان مي آورد.