پرسنل خوابگاههاي دانشجويي در کارگاه آموزشي تفکيک پسماند در مبدا شرکت کردند

پنجشنبه 12 شهریور 1394 ساعت 10:30
پرسنل خوابگاههاي دانشجويي در کارگاه آموزشي تفکيک پسماند در مبدا شرکت کردند

با همکاري يک تشکل مردم نهاد دانشجويي پرسنل خوابگاه واقع در کوي دانشگاه تهران با روشهاي جدا سازي پسماند ، ضرورت تفکيک در مبدا و فوايد زيست محيطي و اقتصادي آن آشنا شدند.

به گزارش پسماند ایران،زامياران يک تشکل مردم نهاد دانشجويي و داراي تخصص هاي متنوع هنري،علمي و تجربي مي باشد، که ازسال گذشته تا کنون در مناسبتهاي مختلف و براي گروههاي هدف گوناگون آموزشهاي مفيدي را در خصوص مديريت صحيح پسماند ارائه داده اند.
دکتر جعفري مدير عامل سازمان مديريت پسماند؛ با اشاره به تعامل موثر و مفيد زاميارن با اين سازمان خاطر نشان کرد: طي هماهنگي هاي انجام شده توسط اداره بازيافت منطقه 6 ،با همکاري اين سازمان و گروه دانشجويي زامياران آموزشهاي لازم در خصوص تفکيک پسماند در مبدا و آمار اطلاعات لازم در اين زمينه به پرسنل خدمات خوابگاه دانشجويي واقع در کوي دانشگاه تهران ارائه شد.
مدير عامل سازمان در ادامه ضمن اظهار خشنودي از اعلام آمادگي مديريت کوي دانشگاه با اين سازمان در زمينه تفکيک پسماند در مبدا خاطر نشان کرد : با استمرار آموزش ،اطلاع رساني و فرهنگ سازي براي اقشار مختلف و استحکام ارتباط گروههاي مردمي (سمن ها) با اين سازمان همکاري شهروندان در زمينه جدا سازي ،کم حجم سازي و آبگيري پسماند افزايش خواهد يافت و البته سود زيست محيطي و سپس اقتصادي آن به شهروندان بر مي گردد.
دکتر جعفري با تاکيد بر احترام بر نظرات شهروندان و کاربرد آن در مديريت شهري افزود: به منظور اجراي هرچه بهتر جدا سازي پسماند در مبدا در کوي دانشگاه،رفع موانع موجود و فعاليت و همکاري مطلوبتر پرسنل خدمات در اجراي اين طرح، کارشناسان حاضر ضمن استماع نظرات پرسنل کوي دانشگاه، زماني را نيز براي پاسخ به سوالات مطرح شده توسط ايشان اختصاص دادند.

 

منبع :  خبرگزاري آريا