تكريم و معارفه مديرعامل سازمان مديريت پسماند اصفهان

پنجشنبه 12 شهریور 1394 ساعت 11:41
تكريم و معارفه مديرعامل سازمان مديريت پسماند اصفهان
با همكاري پرسنل و نيروهاي اين سازمان خدمات ماندگاري را در اين سازمان ثبت كنيم.

 

معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان اظهارداشت: تاكنون سازمان مديريت پسماند در راستاي مباحث دانش محور، تحقيق و پژوهش، آموزش و فرهنگ سازی مستمرگام برداشته است.
به گزارش پسماند ایران، احمدرضا مصور در مراسم تكريم و معارفه مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري اصفهان گفت: لازم است اين سازمان بر اساس فناوري به روز و برنامه محور توسعه و ارتقا يابد.
وي افزود: سازمان مديريت پسماند در راستاي مباحث دانش محور، تحقيق و پژوهش، آموزش و فرهنگ سازی مستمرگام برداشته است. معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان با بيان اين كه سازمان مدیریت پسماند شهرداري اصفهان از سال 82 تاكنون اقدام به فعاليت هاي مختلف پژوهشي و تحقيقاتي نموده است كه عملكرد اين سازمان قابل مقايسه با سال هاي گذشته نيست اذعان داشت: اميد است اين سازمان مسير رو به بهبودتري را طي كند.
وي با اشاره به اين كه مديرعامل سابق سازمان مديريت پسماند شهرداري را از 13 سال پيش مي شناسم ادامه داد:آقاي باجول از مديران فعال شهرداري هستند كه 30 سال است در شهرداري مشغول به فعاليت است و ايشان از سنگري به سنگر ديگر يعني مديرعامل شركت كود آلي و مشاور فني شهرداري در سازمان هاي وابسته منتقل مي شوند.

مصور به اشنايي 20 ساله خود با مدير عامل جديد سازمان مديريت پسماند شهرداري اصفهان اشاره و تصريح كرد: آقاي كميلي مدير برتر جوان كشور مي باشد و تاكنون موفقيت هاي بسياري در مباحث تحقيقي و علمي بدست آورده به طوري كه با شهرداري بيگانه نيست.
وي اظهار اميد واري كرد: سازمان مديرت پسماند شهرداري با مديريت جديد بتواند مسير ترقي و توسعه را بهتر از گذشته طي كند.
مديرعامل سابق مديريت پسماند شهرداري اصفهان در ادامه اين مراسم با بيان اين كه چندين سال است كه اين سازمان به عنوان سازمان برتر كشور معرفي و برگزيده شده است عنوان كرد: اين سازمان داراي ماشين آلات متعدد به ارزش 8 ميليارد تومان و 25 ايستگاه ثابت جمع آورد مواد بازيافت است به طوري كه روزانه 150 تن مواد بازيافتي از سطح شهر جمع آوري مي شود. تيمور باجول افزود: سازمان مديريت پسماند شهرداري اصفهان در كشور حرف اول را مي زند.
مديرعامل جديد سازمان مديريت پسماند شهرداري اصفهان در ادامه اين مراسم گفت: مجموعه اي موفق است كه فعاليت گروهي و جمعي انجام دهد و با همكاري پرسنل اين سازمان مي توانيم به موفقيت دست يابيم.
امير حسين كميلي اظهار اميدواري كرد: با همكاري پرسنل و نيروهاي اين سازمان خدمات ماندگاري را در اين سازمان ثبت كنيم.
وي تاكيد كرد: فعاليت در سازمان مديريت پسماند شهرداري اصفهان تخصصي و كارشناسي است لذا نياز به فعاليت جدي تر با برنامه ريزي و زمانبندي مدون و دقيقي تري است.
گفتني است؛ در مراسم تكريم و معارفه مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري اصفهان از زحمات تيمور باجول به عنوان مديرعامل سابق مديريت پسماند شهرداري اصفهان با اهدا تابلو فرش و لوح تقدير قدرداني شد.

منبع : ايمنا