محل دفن زباله های بروجرد ساماندهی می شود

سه شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 13:02
محل دفن زباله های بروجرد ساماندهی می شود
اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا با نظارت محیط زیست بروجرد صورت خواهد گرفت .

 

رئیس محیط زیست بروجرد گفت: محل دفن زباله های بروجرد به زودی ساماندهی خواهد شد و تلاش می شود تا هر چه زودتر برای دفن زباله ها به صورت اصولی اقداماتی صورت گیرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،و به نقل از بازتاب بروجرد "مصطفی مصطفی وند" افزود: برای رفع مشکلات موجود در محل دفن زباله ها در بروجرد تا کنون برنامه ریزیهای مختلفی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: در آخرین جلسه ای که روز گذشته برگزار شد، ساماندهی محل دفن زباله ها مهمترین برنامه در دستور کار این جلسه قرار گرفت.
به گفته وی همچنین بر اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در این جلسه تاکید شد که با اجرای این کار علاوه بر کاهش حجم زباله می توان با بازیافت مواد دور ریختی می توان برای کاهش زباله اقدام کرد.
رئیس محیط زیست بروجرد تصریح کرد: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا با نظارت محیط زیست بروجرد صورت خواهد گرفت .
مصطفی وند اظهار داشت: استقرار دستگاه زباله سوز از دیگر برنامه هایی است که قرار است در این محل مستقر گردد. وی با اشاره به این که در حال حاضر دفن زباله نیز به صورت مدیریت شده انجام می شود افزود: زباله ها در حال حاضر به صورت موقت اما مدیریت شده در محلی دیگر دفن می شوند.
رئیس محیط زیست بروجرد اضافه کرد: با توجه به این که روزانه حجم زیادی زباله در شهرستان بروجرد تولید می شود با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا می توان این حجم را به حداقل رساند.