شهرداری بناب برای دفن بهداشتی زباله هیچ نظارتی انجام نمی‌دهد

پنجشنبه 19 شهریور 1394 ساعت 17:20
شهرداری بناب برای دفن بهداشتی زباله هیچ نظارتی انجام نمی‌دهد
متأسفانه هر روز شاهد افزایش مشکلات و تشدید معضلات بهداشتی هستیم.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بناب با بیان اینکه برای دفن بهداشتی و اصلی زباله در این شهر هیچ نظارتی صورت نمی‌گیرد، گفت:متأسفانه هر روز شاهد افزایش مشکلات و تشدید معضلات بهداشتی هستیم.
، صیاد لطفی امشب در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بناب با بیان اینکه شهرداری بناب برای اجرای طرح تفکیک زباله هیچ هزینه‌ای را انجام نمی‌دهد؛ اظهار داشت: همچنان برای دفن بهداشتی و اصولی زباله در این شهر هیچ نظارتی صورت نمی‌گیرد.
وی با انتقاد از عدم اجرای طرح تفکیک زباله در شهرستان بناب تصریح کرد: شهرداری با اجرای طرح فنس‌کشی در اطراف محل دفن زباله می‌تواند برای ارتقای سلامت شهروندان گام بردارد.
وی با انتقاد از مسئولان شهرداری به خاطر عدم توجه و نظارت کافی بر وضعیت بهداشتی میدان دوّاب افزود: متأسفانه هر روز شاهد افزایش مشکلات و تشدید معضلات بهداشتی هستیم.
تعطیلی 12 کوره زغال‌پزی در بناب
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بناب با اشاره به مصوبه قبلی این کمیته مبنی بر جمع‌آوری کارگاه‌های زغال‌پزی گفت: تاکنون 12 کوره زغال‌پزی که بدون پروانه و به صورت غیرقانونی در سطح شهرستان فعالیت می‌کردند، با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان تعطیل و به سایر واحدهای زغال‌پزی نیز اخطار داده شده است که در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی آنها را نیز تعطیل خواهیم کرد.