رانندگان طرح تفکیک پسماند، گواهینامه دوره مهارت می‌گیرند

سه شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 17:24
رانندگان طرح تفکیک پسماند، گواهینامه دوره مهارت می‌گیرند
دوره آموزشی برای تمامی رانندگان طرح تفکیک پسماند خشک در مناطق 22 گانه برگزار خواهد شد 

 سازمان مدیریت پسماند با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری تهران اقدام به برگزاری اولین دوره آموزشی برای رانندگان طرح تفکیک پسماند خشک در مرکز آموزش تخصصی و نمایشگاه دائمی سازمان مدیریت پسماند نمود. 

به گزارش پسماند ایران، جعفری، ضمن تاکید براهمیت کسب دانش روز ، تلفیق و کاربرد آن با فعالیت محوله خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح انضباط شهری در منطقه 12 و تحقق تصمیم آسمان آبی و زمین پاک اولین دوره کلاسهای آموزشی برای رانندگان طرح تفکیک پسماند در مبداء که در منطقه 12 مشغول به کار می باشند، با حضور نماینده دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار گردید.
جعفری با اشاره به مدت زمان 8 ساعته این دوره آموزشی افزود: رانندگان خودروهای تفکیک پسماند در مبداء پس از طی 4 جلسه آموزشی این دوره با مضامینی از قبیل اهمیت تفکیک پسماند در مبداء، ضرورت جدا سازی پسماند خشک از تر، نحوه صحیح جمع آوری و دریافت پسماند خشک از شهروندان، نحوه صحیح نگهداری خودرو، نظارت صحیح بر کارگران جمع آوری پسماند خشک و چگونگی برخورد با شهروندان و... آشنا خواهند شد.
مدیرعامل سازمان ابراز خشنودی کرد که این دوره آموزشی به مرور برای تمامی رانندگان طرح تفکیک پسماند خشک در مناطق 22 گانه برگزار خواهد شد و پس از طی دوره و کسب نمره قبولی گواهی دانشگاهی علمی - کاربردی به ایشان اعطا خواهد شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پایان اظهار داشت: افزایش آگاهی در هر زمینه‌ای خصوصا" در امور مدیریت شهری سبب ارتقاء عملکرد خواهد شد و اجرای این برنامه آموزشی در سازمان مدیریت پسماند نیز با هدف افزایش انگیزه رانندگان فعال در عرصه تفکیک پسماند در مبداء سبب افزایش تعامل شهروندان با این سازمان می گردد.