هماهنگی و پیگیری احداث کارخانه بازیافت زباله در رباط کریم

شنبه 04 مهر 1394 ساعت 13:02
هماهنگی و پیگیری احداث کارخانه بازیافت زباله در رباط کریم
روزانه تقریبا 1000 تن زباله در شهرستان رباط کریم و بهارستان تولید می شود 

شهردار رباط کریم در جلسه ای با اعضای هیات مدیره شرکت پارس پلیمر در خصوص ساخت و راه اندازی کارخانه بازیافت زباله به بحث و تبادل نظر پرداختند و نحوه اجرای این طرح را بررسی کردند 

به گزارش پسماند ایران به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، مختاری با اشاره به لزوم احداث یک کارخانه بازیافت زباله در شهر رباط کریم و ضرورت بازیافت زباله ها با روش های بهداشتی گفت : به منظور کنترل حجم عظیم زباله ای که روزانه دفع می شود و همچنین حفظ محیط زیست احداث کارخانه بازیافت زباله از اولویت های شهر رباط کریم است و باید اقدامات لازم هرچه سریعتر در این خصوص انجام شود .
وی افزود : روزانه تقریبا 1000 تن زباله در شهرستان رباط کریم و بهارستان تولید می شود که اگر روش های مناسبی در دفع و بازیافت این حجم از زباله صورت نگیرد مشکلات عظیمی را گریبانگیر وضع بهداشت و محیط زیست منطقه خواهد کرد .
شهردار رباط کریم ادامه داد : برای این منظور شهرداری زمینی را تخصیص داده است و پس از راه اندازی می توان این فضا را توسعه داد و مطابق با نیاز ها و امکانات تکمیلی مرکز بازیافت زباله شهر را گسترش داد .
مختاری در پایان تصریح کرد : طرح اولیه ای که توسط شرکت پارس پلیمر ارائه شده است ، پس از بررسی در جلسه هیات مدیره پسماند شهرستان رباط کریم و انجام مطالعات کارشناسی در مورد نحوه اجرایی شدن طرح تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد .