بازدید مدیرشرکت جی جی سی ژاپن از آمل

یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 12:18
بازدید مدیرشرکت جی جی سی ژاپن از آمل
انتخاب شهر آمل به عنوان پايلوت بررسي ساخت نيروگاه زباله سوز کشور

به گزارش پسماند ایران به نقل از روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان آمل:ديدار مدير شرکت جي جي سي ژاپن با نماينده مردم آمل در مجلس ، سرپرست فرمانداري ويژه شهرستان ، اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار آمل در خصوص ساخت نيروگاه زباله سوز کشور در آمل صورت گرفته و بحث و تبادل نظر انجام شد.
احمد منفرد سرپرست فرمانداري ويژه شهرستان آمل با اشاره به علاقمندي مسئولين شهر آمل در خصوص حل معضل مشکل زباله گفت: دنياي کنوني به سمتي سوق پيدا مي کند که به دفع و دفن بهداشتي زباله در کنار توسعه و بهبود زندگي مردم را حل کند. وي با بيان اينکه تمام شهروندان بايد براي حل مشکل زباله مشارکت داشته باشند افزود: براي استانهاي شمالي کشور بخصوص شهر آمل خصوصيت دفع و دفن بهداشتي زباله از اهميت بالاتري برخوردار است.
سرپرست فرمانداري ويژه شهرستان آمل تاکيد کرد: آمل به جهت نزولات آسماني ازساير شهرهاي کشور بالاتر است و با کشور ژاپن مشابهت دارد و سطح آب هاي زيرزميني به شدت بالا مي باشد.
منفرد ادامه داد: در راستاي توسعه پايدار در دفع ودفن بهداشتي هم زيستي با طبيعت باشد که به عنوان دوستدار طبيعت با آن برخورد کنيم.
وي با اشاره به ملاقات رييس سازمان محيط زيست کشور با وزير محيط زيست کشور ژاپن در خصوص حل مشکل زباله در کشور يادآورشد: اين ديدار نقطه شروع براي کشور و شهرهاي ديگر همانند آمل باشد که مشکل دفن زباله را دارند و سرآغازي با شرکت جي جي سي که با تدبير ودرايت اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار پرتلاش محقق شود.