ساخت نیمکت و صندلی برای مدارس محروم

پنجشنبه 16 مهر 1394 ساعت 11:40
ساخت نیمکت و صندلی برای مدارس محروم
با بازیافت مواد پلاستیکی دور انداختنی، برای مدارس محروم نیمکت و صندلی ساخته می شود.

 مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند کشور گفت: با بازیافت مواد پلاستیکی دور انداختنی، برای مدارس محروم نیمکت و صندلی ساخته و برای دانش‌آموزان لوازم التحریر تهیه می‌شود. 

حسین جعفری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با اشاره به نقش تعامل مردم در رسیدن به اهداف مدیریت شهری، به تشریح فعالیت گروه دانشجویی سازمان پسماند با نام زامیاران پرداخت و گفت: این گروه نمودی از مشارکت جمعی در سطوح مختلف مردمی اعم از دانشجو و سایر اقشار جامعه در سایه انگیزه زیست محیطی است و طی طرحی با جمع آوری درهای بطری و درآمد ناشی از فروش آنها اقدام به خرید لوازم التحریر برای کودکان کار می شود.
وی تصریح کرد: مرکز آموزش تخصصی و نمایشگاه دائمی سازمان مدیریت پسماند واقع در منطقه 5 و مدرسه کودکان کار صبح رویش واقع در منطقه 12 آماده دریافت درهای بطری جمع شده توسط شهروندان هست.
جعفری با تاکید بر جنبه معنوی این طرح در کنار ارزش زیست محیطی آن، تمام شهروندان را به همکاری در اجرای طرح مذکور دعوت و شادی معنوی این کار خیر را بزرگترین پاداش تفکیک پسماند از مبدا خواند و افزود: با بازیافت مواد پلاستیکی دور انداختنی، برای مدارس محروم نیمکت و صندلی ساخته و برای دانش آموزان لوازم التحریر تهیه می شود.