برگزاری جشنواره "کودک ، محیط زیست و پسماند" در رباط کریم

حفظ محیط زیست برای همه ما واجب است و باید همه با هم برای پاکیزگی محل زندگی خود بکوشیم .

 

در راستای حفظ محیط زیست و فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبداء در بین شهروندان خصوصاً دانش آموزان جشنواره "کودک ، محیط زیست و پسماند" ؛ در سالن سینما فرهنگ رباط کریم برگزار شد.
به گزارش پسماند ایران به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رباط کریم ؛ این جشنواره با حضور مهندس تواهن مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران ، فرمانداران و شهرداران شهرستانهای رباط کریم و بهارستان و تعداد کثیری از دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر در سالن سینما فرهنگ رباط کریم برگزار شد .
در این مراسم با توجه به فعالیت های اخیر مهندس مختاری شهردار رباط کریم درحفظ محیط زیست ، افزایش سرانه فضای سبز ، اجرایی نمودن طرح جمع آوری زباله در شب ، فرهنگ سازی در خصوص تفکیک زباله در مبداء و همچنین از معاون اجتماعی و فرهنگی وی نیز با اهداء لوحی تقدیر و تشکرگردید.
بنا بر این گزارش : در این مراسم که همراه با برپایی نمایشگاه از محصولات سازگار با محیط زیست در محوطه برگزاری جشنواره برپا شده بود شهرداری رباط کریم نیز اقدام به ایجاد غرفه و ارائه فعالیت های خود در زمینه محیط زیست نمود که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت .
مصطفی ندرزاده معاون اداری و مالی شهرداری رباط کریم در حاشیه این مراسم گفت : حفظ محیط زیست یکی از اولویتهای اصلی شهرداری می باشد و تلاش می کنیم با فرهنگسازی نسل جدید را با آسیب های محیط زیست آشنا کنیم .
ندرزاده در پایان افزود : حفظ محیط زیست برای همه ما واجب است و باید همه با هم برای پاکیزگی محل زندگی خود بکوشیم . وی تفکیک زباله از مبداء را از برنامه های مدون شهرداری رباط کریم در این راستا برشمرد.