محل دفن زباله شهر گرمی سلامت اهالی را تهدید می‌کند

شنبه 28 آذر 1394 ساعت 01:54
محل دفن زباله شهر گرمی سلامت اهالی را تهدید می‌کند
شهرستان گرمی گفت: محل دفن زباله شهر گرمی سلامت اهالی را تهدید می‌کند که این امر زمینه‌ساز بسیاری از مخاطرات برای شهروندان شده است.

به گزارش پسماند ایران ، میرعلی رحیمی زاد عصر امروز در جلسه پیگیری محل دفن زباله از بی توجهی و تعلل شورای شهر و شهرداری گرمی در عمل به مصوبه های شورای بهداشت در طول سالیان گذشته انتقاد کرد.
وی با بیان اینکه افراد خاطی به دستگاه قضائی معرفی می شوند، تصریح کرد: با توجه به سهل انگاری شهرداری در تعیین محل دفن زباله و تاخیرات مکرر در این زمینه طی سالیان اخیر، آخرین فرصت برای تعیین تکلیف محل دفن زباله گرمی داده می‌شود.
رحیمی‌زاد با اشاره به مصوبه های گذشته شورای بهداشت مبنی بر جابجائی سریع محل دفن زباله شهر گرمی گفت: این امر زمینه‌ساز بروز بسیاری از مخاطرات برای شهروندان شده است و در این حوزه برای کسی تبعیض قائل نشده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای بهداشت گرمی با بیان اینکه تعلل در جابجائی محل دفن پسماند شهری به مخاطره انداختن سلامت مردم است، اظهار کرد: درصورت عدم اقدام جدی و سریع در جابجائی محل دفن زباله، علاوه بر اقدام قانونی، ادارات محیط زیست و بهداشت و درمان گرمی از شورا و شهرداری گرمی به دستگاه قضائی شکایت می‌کنند.

 

منبع : خبرگزاری فارس