جمع آوری روزانه 400 تن زباله در کرمان

یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 03:14
جمع آوری روزانه 400 تن زباله در کرمان
معاون خدمات شهری شهردار کرمان از ممنوعیت جمع آوری زباله های سطح شهر در خارج از ساعات تعیین شده در شبانه روز، از دی ماه امسال خبر داد.


به گزارش پسماند ایران و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری محمد رضا محمد رضا خانی با بیان اینکه ساعات جمع آوری زباله ها در چهار منطقه شهری از ساعت 21 به بعد است ،اظهار کرد: متاسفانه با توجه به اطلاع رسانی های متعدد و تذکرات مکرر، هنوز شاهد بی توجهی برخی از شهروندان در بیرون گذاشتن زباله های خود خارج از ساعات تعیین شده هستیم .
وی افزود: جمع آوری زباله ها در خارج از ساعات تعیین شده، هزینه سنگینی به شهرداری تحمیل می کند، به طوری که این مسئله سالانه بیش از دو میلیارد تومان هزینه در پی دارد.
معاون خدمات شهری شهردار کرمان تصریح کرد: این در حالی است که شهرداری می توانست این مبلغ را برای ساخت و نگهداری پارک ها و دیگر مراکز تفریحی برای شهروندان صرف و هزینه کند.
محمدرضاخانی افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته با شهرداران مناطق و مدیریت پسماند شهرداری، مقرر شد در راستای کاهش هزینه ها ،از انجام عملیات جمع آوری زباله ها در ساعاتی غیر از ساعات تعیین شده خودداری شود. وی گفت: روزانه بین 360 تا 400 تن زباله از سطح شهر جمع آوری می شود که سالانه هزینه قابل توجهی را برای شهرداری رقم می زند .
معاون خدمات شهری شهردار کرمان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود با قرار دادن زباله های خود درب منازل در ساعات تعیین شده از شب ،شهرداری را در ارائه ی هر چه بهتر خدمات به شهروندان همراهی کنند.