مشهد رتبه برتر کشور در فضای سبز و مدیریت پسماند را کسب کرد خدمات برتر شهری

دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 02:24
مشهد رتبه برتر کشور در فضای سبز و مدیریت پسماند را کسب کرد خدمات برتر شهری
برای اولین‌بار جشنواره برترین عملکرد شهرداری‌ها با همکاری وزارت کشور در شهر کیش برگزار شد.

 

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از کسب رتبه برتر پروژه‌های فضای سبز و مدیریت پسماند شهرداری مشهد در اولین جشنواره برترین عملکرد شهرداری‌های کشور خبر داد.
به‌گزارش پسماند ایران، خلیل‌ا... کاظمی بیان کرد: برای اولین‌بار جشنواره برترین عملکرد شهرداری‌ها با همکاری وزارت کشور در شهر کیش برگزار شد.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری این جشنواره در محورهای خدمات شهری و حمل‌ونقل و ترافیک، افزود: این جشنواره به‌منظور شناسایی بهترین عملکردها با تأثیر مثبت بر بهبود محیط زندگی شهروندان برگزار شد.وی تصریح کرد: این جشنواره در دو محور خدمات شهری شامل سه بخش مدیریت پسماند، فضای سبز و آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و حمل‌ونقل و ترافیک برگزار شد.
کاظمی اضافه کرد: معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در بخش فضای سبز ٢٢پروژه و عملکرد و در بخش مدیریت پسماند ١٣پروژه ارسال کرده بود که در کمیته ارزیابی استانی بررسی و بعد از تایید و انتخاب به کمیته مرکزی در ستاد برگزاری جشنواره در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال شد.
وی گفت: با بررسی کمیته مرکزی در ستاد برگزاری جشنواره، شهرداری مشهد توانست در بخش فضای سبز و پسماند حائز رتبه برتر شود.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بعد از مشهد، شهرهای شیراز و اصفهان در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

 

منبع : شهرآرا