دانش آموزان غرب تهران همیاران ترویج فرهنگ بازیافت شدند

سه شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 12:55
 دانش آموزان غرب تهران همیاران ترویج فرهنگ بازیافت شدند
طرح کمپین "آسمان آبی،زمین پاک "یکی از اولویت های مورد توجه مدیریت شهری است که تحقق آن مستلزم مشارکت شهروندان است.

 

رضا مددی ،معاون امور شهری ومحیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: طرح کمپین "آسمان آبی،زمین پاک "یکی از اولویت های مورد توجه مدیریت شهری است که تحقق آن مستلزم مشارکت شهروندان است. وی با اشاره به ضرورت آموزش وفرهنگسازی جهت ترغیب شهروندان به مشارکت دراین طرح گفت: باتوجه به ضرورت و اهمیت آموزش و نیز با توجه به قابلیت بالای فراگیری در دوران کودکی و نوجوانی وبا هدف درونی شدن فرهنگ بازیافت در دانش آموزان، اقدام به آموزش و عضوگیری برای تشکل دانش آموزی "همیار بازیافت" شد.
وی افزود: طرح همیار بازیافت طرحی هدفمند است که به صورت مستمر و منظم توسط کارشناسان آموزش بازیافت پیگیری و هدایت می شود. معاون شهردارمنطقه 5تصریح کرد: برنامه هایی تحت عنوان اجرای تئاتر، روزنامه دیواری، بازدید از مرکز دفن و پردازش آراد کوه و ایستگاه و کارخانه بازیافت، اردوهای آموزشی وتفریحی، پاکسازی محلات و... برای اعضای همیاربازیافت طراحی واجراشده است.
رضا مددی ،معاون امور شهری ومحیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: طرح کمپین "آسمان آبی،زمین پاک "یکی از اولویت های مورد توجه مدیریت شهری است که تحقق آن مستلزم مشارکت شهروندان است.
وی با اشاره به ضرورت آموزش وفرهنگسازی جهت ترغیب شهروندان به مشارکت دراین طرح گفت: باتوجه به ضرورت و اهمیت آموزش و نیز با توجه به قابلیت بالای فراگیری در دوران کودکی و نوجوانی وبا هدف درونی شدن فرهنگ بازیافت در دانش آموزان، اقدام به آموزش و عضوگیری برای تشکل دانش آموزی "همیار بازیافت" شد.
وی افزود: طرح همیار بازیافت طرحی هدفمند است که به صورت مستمر و منظم توسط کارشناسان آموزش بازیافت پیگیری و هدایت می شود.
معاون شهردارمنطقه 5تصریح کرد: برنامه هایی تحت عنوان اجرای تئاتر، روزنامه دیواری، بازدید از مرکز دفن و پردازش آراد کوه و ایستگاه و کارخانه بازیافت، اردوهای آموزشی وتفریحی، پاکسازی محلات و... برای اعضای همیاربازیافت ط ادامه مطلب راحی واجراشده است.